Kevinson
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 310
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik word ook moe van de incidenten maar ik word nog meer moe van mensen die er de spot mee drijven, alsof het normaal is om dat te doen terwijl het vrij serieus en heftig is. Mag ik dan ook maar de spot drijven met jou als jij kapot geschoten wordt, omdat ik moe word van jou?
teringgoed argument vs singular common decent in voordele van multiple common decent in mn droom gehad, zet het hier neer dat ik morgen weet dat ik het verder moet onderzoeken![]()
teringgoed argument vs singular common decent in voordele van multiple common decent in mn droom gehad, zet het hier neer dat ik morgen weet dat ik het verder moet onderzoeken![]()
Dat is absoluut je goed recht, ik zou het mensen ook zeker niet kwalijk nemen als er om mijn dood gelachen kon worden. Zolang humor maar triomfeert.
Hey man,
Ik ben geen gay, maar ik wil een man als jij pijpen, ik heb nog geen ervaring en wil uittesten hoe het is om een man aan te raken? Ik wil geen anale coïtus of je moet me niet verkeerd begrijpen. Ik heb totaal geen ervaring met mannen... Ik ben proper en verzord en knap, dus je moet niet bang zijn , als je het niet wilt okey dan...
salut
Hey man,
Ik ben geen gay, maar ik wil een man als jij pijpen, ik heb nog geen ervaring en wil uittesten hoe het is om een man aan te raken? Ik wil geen anale coïtus of je moet me niet verkeerd begrijpen. Ik heb totaal geen ervaring met mannen... Ik ben proper en verzord en knap, dus je moet niet bang zijn , als je het niet wilt okey dan...
salut
![]()
En een beetje Italiaans, dus eigenlijk is het helemaal niet vreemd dat ik zo'n ontzettende fascist ben.