MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (47 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Zo'n pijn als dat ik aan het begin van de week aan mijn knie had, zo weinig had ik het vandaag. Geen idee waardoor het ineens weg is. Deadliften en squatten beiden pijnloos.
     
    Ik word ook moe van de incidenten maar ik word nog meer moe van mensen die er de spot mee drijven, alsof het normaal is om dat te doen terwijl het vrij serieus en heftig is. Mag ik dan ook maar de spot drijven met jou als jij kapot geschoten wordt, omdat ik moe word van jou?

    Ach meisie toch, neem een lolly.
     
    Ik kijk even in m'n steam friendlist
    Marvin ? ;o
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    teringgoed argument vs singular common decent in voordele van multiple common decent in mn droom gehad, zet het hier neer dat ik morgen weet dat ik het verder moet onderzoeken :D
     
    teringgoed argument vs singular common decent in voordele van multiple common decent in mn droom gehad, zet het hier neer dat ik morgen weet dat ik het verder moet onderzoeken :D

    image.png
     
    teringgoed argument vs singular common decent in voordele van multiple common decent in mn droom gehad, zet het hier neer dat ik morgen weet dat ik het verder moet onderzoeken :D

    Had ik maar zulke dromen
     
    calyptus over 10 jaar op de nobel uitreiking

    '' it came to me in a dream''
     
    welke nationaliteit heb jij als ik weten mag ?

    Hey man,

    Ik ben geen gay, maar ik wil een man als jij pijpen, ik heb nog geen ervaring en wil uittesten hoe het is om een man aan te raken? Ik wil geen anale coïtus of je moet me niet verkeerd begrijpen. Ik heb totaal geen ervaring met mannen... Ik ben proper en verzord en knap, dus je moet niet bang zijn , als je het niet wilt okey dan...

    salut
     
    Hey man,

    Ik ben geen gay, maar ik wil een man als jij pijpen, ik heb nog geen ervaring en wil uittesten hoe het is om een man aan te raken? Ik wil geen anale coïtus of je moet me niet verkeerd begrijpen. Ik heb totaal geen ervaring met mannen... Ik ben proper en verzord en knap, dus je moet niet bang zijn , als je het niet wilt okey dan...

    salut

    giphy.gif
     
    Hey man,

    Ik ben geen gay, maar ik wil een man als jij pijpen, ik heb nog geen ervaring en wil uittesten hoe het is om een man aan te raken? Ik wil geen anale coïtus of je moet me niet verkeerd begrijpen. Ik heb totaal geen ervaring met mannen... Ik ben proper en verzord en knap, dus je moet niet bang zijn , als je het niet wilt okey dan...

    salut

    tumblr_m00njpB4g81qkbwfjo6_250.gif

    tumblr_m00njpB4g81qkbwfjo5_250.gif
     
    • Like
    Waarderingen: GPRO
    https://www.youtube.com/watch?v=8nW-IPrzM1g

    wat een heerlijke plaat

    augustus nieuw album hnnnng

    ---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

    not sure if real
    wel goeie read

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    4de dag zonder hoofdpijn. Geen idee wat er aan de hand is, but I like it.
     
    Back
    Naar boven