Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #102.341
Te grappig dit!

6a0133f30ae399970b01901c5cf135970b-pi.jpg

• #102.342
Heel raar, vandaag werd mijn opa, die homo is, door een verwarde man aangevallen, omdat hij hem geen drugs wilde geven. Hij kreeg een slag/duw in zijn gezicht en heeft nu ernstig letsel. Iemand enig idee welke proleet dit gedaan zou kunnen hebben?

Ewa MikoB

Wat ga je high class ignore modus enzo doen dan G

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

:hedbang:

Werd ook wel weer tijd voor een hersens spin-off...

Pak ze tijger

• #102.343
man man man

dikke paniek vanmorgen omdat procesverslag onvoldoende was en ik die nodig had voor 6 ec's en het was al een herkansing. had blijkbaar een heel onderdeel gemist 2 keer op rij :roflol: vraag heel lief om nog een kans omdat ik de punten nodig heb. tot 4 uur gekregen. net ingeleverd en 10 minuten later al mail terug dat het voldoende is :D

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

man man man

dikke paniek vanmorgen omdat procesverslag onvoldoende was en ik die nodig had voor 6 ec's en het was al een herkansing. had blijkbaar een heel onderdeel gemist 2 keer op rij :roflol: vraag heel lief om nog een kans omdat ik de punten nodig heb. tot 4 uur gekregen. net ingeleverd en 10 minuten later al mail terug dat het voldoende is :D

• #102.344
Nog 1 opdracht terugkrijgen en dan alle punten behaald in jaar 3 huehuheuheu

• #102.347
Man met jas gespot, u wut mate :roflol:

• #102.348
Vrouwen van de islam zullen ook weer extra lekker ruiken in dit weertje.

• #102.349
Heb wel een bril soms op(srs, chicks dig it)..
Maar doe er echt bizar weinig voor, minimale effort maximaal resultaat

ja dat ging bij mij ook redelijk goed tot ik ook een paar opdrachten/toetsen skipte wat niet echt handig was bij nader inzien :roflol:

• #102.350
Discriminatie !!!

• #102.351
  • #102.353
Prima armtrenning gehad vandaag

• #102.354
seri die paar dagen in de zon niksnutten en ben nu bijna n**ga

van de week vroegen ze me ook al of ik die een moslimwijkagent was

sjongejonge (swt)

• #102.355
hoeft je niet te werken ofzo?:)

• #102.356