XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #102.401
Uit onderzoek bleek dat mannen gemiddeld volwassen werden rond hun 43ste levensjaar.

Dat is het moment dat ze zich volwassen voor moeten doen voor hun kinderen

Gezien sociale volwassendheid is een puur sociaal construct is wil ik dat onderzoek en de methodologie ervan wel eens zien.

EDIT: Is geen studie, gewoon een survey van Nickelodeon

http://www.telegraph.co.uk/news/new...-grow-up-at-43-11-years-later-than-women.html

Q.E.D, het is wat vrouwen denken hoe volwassen mannen zouden moeten zijn. Dit is sociologie done badly.

Laatst bewerkt:
  • #102.402
bevroren fles water voor ventilator = win

• #102.403
Goed feestje gr

• #102.404
Voor me computer maar heel even de AC neergezet, die ook weer blij,
ik minder herrie, ik ook weer blij...

• #102.406
heerlijk ontbeten, en het is hier 18 graden. ik ben een blije man

• #102.408
Is this n*gger–guy serious?

• #102.409
ga deze zomervakantie met nog 2 vrienden roadtrippen door europa maar we hebben allemaal geen ervaring. als er iemand nog tips heeft of mooie plekken die we absoluut niet mogen missen hoor ik het graag (gaan vooral richting het zuiden. was zelf graag richting noorwegen oid gegaan)

• #102.410
ga deze zomervakantie met nog 2 vrienden roadtrippen door europa maar we hebben allemaal geen ervaring. als er iemand nog tips heeft of mooie plekken die we absoluut niet mogen missen hoor ik het graag (gaan vooral richting het zuiden. was zelf graag richting noorwegen oid gegaan)

de kaart andersom houden dan ligt noorwegen in het zuiden

• #102.411

vrachtwagen met homegym

• #102.412
En die pijl op de kaart die het noorden aan wijst dan?

• #102.414
  • #102.416

Ik weet niet wat je tof vindt, maar het de omgeving van het Comomeer in noord italie vind ik persoonlijk erg mooi. Je kan met pondjes naar de verschillende plaatsjes om het meer, met name Como zelf en Bellagio zijn de moeite waard.

Daarnaast zijn er nog 100.000 prachtige plekken in Europa, Duitsland is prachtig en heeft een rijke historie. Neem bijvoorbeeld Quedlinburg of Baden-Baden of Munchen... Of meer cliche gewoon naar Berlijn om te feesten. Of Spanje, San-Sebastian, prachtige stad met veel lekker eten en je kan er lekker surfen :D, Barca is vet, het zuiden van Spanje is prachtig, bv Sevilla, maar wel wat warm rond deze tijd van het jaar.

Frankrijk heeft een enorm gevarieerd aanbod... De hoge bergen van de Savoie (waar Val Thorens ligt) en de mooie kusten van Bretagne...

Het is maar net waar je heen wil, er is zoveel moois :eek:

• #102.417
Ik weet niet wat je tof vindt, maar het de omgeving van het Comomeer in noord italie vind ik persoonlijk erg mooi. Je kan met pondjes naar de verschillende plaatsjes om het meer, met name Como zelf en Bellagio zijn de moeite waard.

Daarnaast zijn er nog 100.000 prachtige plekken in Europa, Duitsland is prachtig en heeft een rijke historie. Neem bijvoorbeeld Quedlinburg of Baden-Baden of Munchen... Of meer cliche gewoon naar Berlijn om te feesten. Of Spanje, San-Sebastian, prachtige stad met veel lekker eten en je kan er lekker surfen :D, Barca is vet, het zuiden van Spanje is prachtig, bv Sevilla, maar wel wat warm rond deze tijd van het jaar.

Frankrijk heeft een enorm gevarieerd aanbod... De hoge bergen van de Savoie (waar Val Thorens ligt) en de mooie kusten van Bretagne...

Het is maar net waar je heen wil, er is zoveel moois :eek:

thanks!

• #102.420
Terug
Naar boven