AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • waarom denk je dat ik naar noorwegen wou

    ---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------



    ja goeie idd

    Eventueel nog een portable speaker, voor op campings/strand/plekken om te chille etc.
     

    450hitlerdead.jpg
     
    Wie is Hilter

    In the 1940s, Hitler was a kung-fu champion. He was so good at kung-fu, that he decided to change his name to 'Kung Führer'. But he didn't stop there. He knew the Kung Fury prophecy, and wanted to claim the throne, so he and his posse of Nazi soldiers conducted experiments for years. They were never able to figure how to master the art of Kung Fury. Then one day, he disappeared from the face of the Earth.
     
    In the 1940s, Hitler was a kung-fu champion. He was so good at kung-fu, that he decided to change his name to 'Kung Führer'. But he didn't stop there. He knew the Kung Fury prophecy, and wanted to claim the throne, so he and his posse of Nazi soldiers conducted experiments for years. They were never able to figure how to master the art of Kung Fury. Then one day, he disappeared from the face of the Earth.

    Ah een acteur dag ik al
     
    In the 1940s, Hitler was a kung-fu champion. He was so good at kung-fu, that he decided to change his name to 'Kung Führer'. But he didn't stop there. He knew the Kung Fury prophecy, and wanted to claim the throne, so he and his posse of Nazi soldiers conducted experiments for years. They were never able to figure how to master the art of Kung Fury. Then one day, he disappeared from the face of the Earth.

    ik hoorde laatste iemand zeggen dat hij gewoon gevlucht is naar Argentinië en daar hem gewoon rustig chillt op z'n oude dag!!!

    zijn oude dag zou 126 jaar zijn, klein detail hoor
     
    0,60 cent gewonnen met gokken in counterstrike. big pimpin

    kan je skins voor kopen :) ik heb gister voor 5 euro aan skins gekocht... mooi op al mijn wapens een kleurtje :)
     
    waarom denk je dat ik naar noorwegen wou

    ---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------



    ja goeie idd

    Scandinavische landen en vooral noorwegen is wel duur.
    maar wel hele mooie vrouwen
     
    kan je skins voor kopen :) ik heb gister voor 5 euro aan skins gekocht... mooi op al mijn wapens een kleurtje :)

    heb net weer paar euro aan skins gebet. als ik win heb ik mooie payout. alleen is wel risky bet :(

    3/3 bets gewonnen. get money fuck no one
     
    Laatst bewerkt:
    heb net weer paar euro aan skins gebet. als ik win heb ik mooie payout. alleen is wel risky bet :(

    Haha me breur ging ook allemaal dingen kopen die geakk

    Ik ga denk straks ook weer eens skietn
     
    Ik heb mogelijk een oplossing voor het wat is-wat je doet probleem van ethiek, gegeven de veel-werelden interpretatie van quantum fysica.

    universum 1: doet x en x is slecht
    universum 2: doet x en x is goed
    universum 3: doet niet x en x is slecht
    universum 4: doet niet x en x is goed

    Dit zou het is-ought probleem oplossen als puur op basis van kansberekening(en vooronderstelt geen objectieve vrije wil maar meh)

    Groot probleem: het gebruik van slecht/goed moet als objectief multiverseel gezien worden wil dit argument werken over alle universa en hier heb ik nog geen oplossing voor na 2 slapeloze nachten.

    Als iemand ook maar iets commentaar heeft, laat maar horen...
     
    Laatst bewerkt:
    Objectief goed/slecht bestaat niet.
    Het enige wat je als ''goed'' zou kunnnen zien, zijn de wetten van de natuur, gezien dat de bron is.
    Maar de mens is daar weer een product van, dus ben je weer terug bij af. :roflol:
     
    Calyptus is man met verstand van zaken.
     
    Objectief goed/slecht bestaat niet.
    Het enige wat je als ''goed'' zou kunnnen zien, zijn de wetten van de natuur, gezien dat de bron is.
    Maar de mens is daar weer een product van, dus ben je weer terug bij af. :roflol:

    Nou dat is duidelijk niet waar, we kunnen gelijk wat als goed aanzien. Het grote probleem is dat ik aan dit moreel anti-realisme vast moet blijven houden maar ik dan geen enkele uitspraak over andere universa kan doen, tenzij ik de idealistische(en zelf solipistische) kant opga.

    Meh, dood spoor, elk gebied heeft een "if" vertakking, en redelijk naief dat ik hier een degelijk antwoord op had kunnen vinden op 2 dagen...
     
    Laatst bewerkt:
    Nou dat is duidelijk niet waar, we kunnen gelijk wat als goed aanzien. Het grote probleem is dat ik aan dit moreel anti-realisme vast moet blijven houden maar ik dan geen enkele uitspraak over andere universa kan doen, tenzij ik de idealistische kant opga.

    Meh, dood spoor, en redelijk naief dat ik hier een degelijk antwoord op had kunnen vinden...

    Hoe defineer jij goed en slecht dan?

    ---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

    Watermeloen hnngggg :heart:
     
    Hoe defineer jij goed en slecht dan?

    Spinoza's principe van wederkerend egoisme/altruisme gemixt met Rawls zijn versie van het social contract.

    Maar om eerlijk te zijn, elke dag twijfel ik hieraan :D
     
    Spinoza's principe van wederkerend egoisme/altruisme gemixt met Rawls zijn versie van het social contract.

    Maar om eerlijk te zijn, elke dag twijfel ik hieraan :D

    Kom je toch weer terug op voornamelijk ''natuurlijke'' eigenschappen, maar het blijft een subjectief idee, hoe dan ook.
     
    Back
    Naar boven