MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #102.423

450hitlerdead.jpg

• #102.424
Wie is Hilter

• #102.425

In the 1940s, Hitler was a kung-fu champion. He was so good at kung-fu, that he decided to change his name to 'Kung Führer'. But he didn't stop there. He knew the Kung Fury prophecy, and wanted to claim the throne, so he and his posse of Nazi soldiers conducted experiments for years. They were never able to figure how to master the art of Kung Fury. Then one day, he disappeared from the face of the Earth.

• #102.426
In the 1940s, Hitler was a kung-fu champion. He was so good at kung-fu, that he decided to change his name to 'Kung Führer'. But he didn't stop there. He knew the Kung Fury prophecy, and wanted to claim the throne, so he and his posse of Nazi soldiers conducted experiments for years. They were never able to figure how to master the art of Kung Fury. Then one day, he disappeared from the face of the Earth.

Ah een acteur dag ik al

• #102.427

ik hoorde laatste iemand zeggen dat hij gewoon gevlucht is naar Argentinië en daar hem gewoon rustig chillt op z'n oude dag!!!

zijn oude dag zou 126 jaar zijn, klein detail hoor

• #102.430
Laatst bewerkt:
  • #102.432
Ik heb mogelijk een oplossing voor het wat is-wat je doet probleem van ethiek, gegeven de veel-werelden interpretatie van quantum fysica.

universum 1: doet x en x is slecht
universum 2: doet x en x is goed
universum 3: doet niet x en x is slecht
universum 4: doet niet x en x is goed

Dit zou het is-ought probleem oplossen als puur op basis van kansberekening(en vooronderstelt geen objectieve vrije wil maar meh)

Groot probleem: het gebruik van slecht/goed moet als objectief multiverseel gezien worden wil dit argument werken over alle universa en hier heb ik nog geen oplossing voor na 2 slapeloze nachten.

Als iemand ook maar iets commentaar heeft, laat maar horen...

Laatst bewerkt:
  • #102.433
Objectief goed/slecht bestaat niet.
Het enige wat je als ''goed'' zou kunnnen zien, zijn de wetten van de natuur, gezien dat de bron is.
Maar de mens is daar weer een product van, dus ben je weer terug bij af. :roflol:

• #102.434
Calyptus is man met verstand van zaken.

• #102.435
Objectief goed/slecht bestaat niet.
Het enige wat je als ''goed'' zou kunnnen zien, zijn de wetten van de natuur, gezien dat de bron is.
Maar de mens is daar weer een product van, dus ben je weer terug bij af. :roflol:

Nou dat is duidelijk niet waar, we kunnen gelijk wat als goed aanzien. Het grote probleem is dat ik aan dit moreel anti-realisme vast moet blijven houden maar ik dan geen enkele uitspraak over andere universa kan doen, tenzij ik de idealistische(en zelf solipistische) kant opga.

Meh, dood spoor, elk gebied heeft een "if" vertakking, en redelijk naief dat ik hier een degelijk antwoord op had kunnen vinden op 2 dagen...

Laatst bewerkt:
  • #102.436
Nou dat is duidelijk niet waar, we kunnen gelijk wat als goed aanzien. Het grote probleem is dat ik aan dit moreel anti-realisme vast moet blijven houden maar ik dan geen enkele uitspraak over andere universa kan doen, tenzij ik de idealistische kant opga.

Meh, dood spoor, en redelijk naief dat ik hier een degelijk antwoord op had kunnen vinden...

Hoe defineer jij goed en slecht dan?

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Watermeloen hnngggg :heart:

• #102.437
  • #102.438
Spinoza's principe van wederkerend egoisme/altruisme gemixt met Rawls zijn versie van het social contract.

Maar om eerlijk te zijn, elke dag twijfel ik hieraan :D

Kom je toch weer terug op voornamelijk ''natuurlijke'' eigenschappen, maar het blijft een subjectief idee, hoe dan ook.

• #102.440
In november naar Cuba ^^

Terug
Naar boven