AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (9 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • These ain't black people, these's nigga's.
     
    Iets voor jou Mat? [Link niet meer beschikbaar]
     
    Ik heb van de week op de markt in engelend een soort beef jerkey gekocht, enkel de verkoper zei dat die net iets anders bereid was als beef jerkey. Het zag er ongeveer hetzelfde uit alleen was 1000x lekkerder, owh owh. Ik heb alleen geen idee meer wat hij zei hoe het heette. Iemand een idee ? Soort beef jerkey alleen net iets anders bereid.
     
    Ik heb van de week op de markt in engelend een soort beef jerkey gekocht, enkel de verkoper zei dat die net iets anders bereid was als beef jerkey. Het zag er ongeveer hetzelfde uit alleen was 1000x lekkerder, owh owh. Ik heb alleen geen idee meer wat hij zei hoe het heette. Iemand een idee ? Soort beef jerkey alleen net iets anders bereid.

    Zat niet in een verpakking dan?

    Biltong jerky misschien?
     
    Zat niet in een verpakking dan?

    Nee was echt ambachtelijk door hem gemaakt en kreeg het in een plastic zakje, had het daarna in de metro na 5 min al op ook.
     
    Nee was echt ambachtelijk door hem gemaakt en kreeg het in een plastic zakje, had het daarna in de metro na 5 min al op ook.

    Als die ambachtelijk gemaakt is ga je die ook vast niet in de supermarkt vinden ;)
     

    Ik heb in Frankrijk ooit eens een gedroogde everzwijn ham op de kop kunnen tikken. Ook echt nog door de boer
    gedroogd in zijn hok :) Gruwelijk lekker. Maar helaas, hier nergens te vinden.
     
    Lees dat het verschil 'm zit in stuk vlees en oorsprong. beef jerky is Zuid-amerikaans, billtong jerky is Zuid-afrikaans:

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Beef_jerky
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Biltong

    ik zag het ook al idd

    Ik heb in Frankrijk ooit eens een gedroogde everzwijn ham op de kop kunnen tikken. Ook echt nog door de boer
    gedroogd in zijn hok :) Gruwelijk lekker. Maar helaas, hier nergens te vinden.

    ja ik ga maar eens aan die maat van me die daar woont vragen of hij nog eens naar die markt wil gaan om het te vragen ;p
     
    Eindelijk mijn toelatingstoets gehaald voor pre-master bedrijfskunde aan de EUR.

    Enorm opgelucht nu.
     
    Back
    Naar boven