MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #102.541
610 maar helaas :/ op oefentoetsen tot 680 en 660 weten te scoren. Had echter behoorlijk de zenuwen vandaag en de eerste 5 quant vragen gingen helemaal mis.

• #102.543
Ouders betalen 1e jaar school omdat ik mijn rijlessen zelf betaald heb. Al sinds maart geen lessen meer genomen:roflol:
Kan gelukkig nog wel rijden, alleen nog parkeren illegaal oefenen, tussentijdse toets doen en dan examen.

Eindelijk mijn toelatingstoets gehaald voor pre-master bedrijfskunde aan de EUR.

Enorm opgelucht nu.

Gefeliciteerd, dan kom je naast mij op school geloof ik.

• #102.544
-

Laatst bewerkt:
  • #102.548
/

• #102.549
fucking vet http://boxcar2d.com/

autotje wordt random gegenereerd en evolueert dan volgens de principes van natuurlijke selectie

• #102.550
toch wel mooi dat je het gehaald heb! heb je er ook een cursus voor genomen? (wil zelf ook pre-master bedrijfskunde gaan doen)

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Hogeschool Rotterdam?

Ik heb het eerst geprobeerd zelf te doen en kwam daarmee zeker in de buurt, maar bleef net onder de eis hangen. Daarna heb ik Magoosh geprobeerd, maar zij vertellen eigenlijk niks nieuws. EmpowerGMAT raad ik aan, super gemotiveerde lui, tactics die geen andere prep company heeft, zeker de moeite waard!

Overigens kan het geen kwaad om de MGMAT boeken te downloaden, daaruit te leren, en dan na bijvoorbeeld één poging je in te schrijven voor Empower. Je kan ook eerst 2 maanden studeren of zo, je oefentoetsen doen en wanneer je niet boven de eis uit komt kun je altijd nog enrollen.

Als je vragen hebt hoor ik het wel.

Thx @ de rest!

• #102.551
het regende pr's

• #102.553
fucking vet http://boxcar2d.com/ autotje wordt random gegenereerd en evolueert dan volgens de principes van natuurlijke selectie

Sommige autootjes maken een looping, gaan ondersteboven verder en doen het dan toch goed net als in het echte leven. Maar nu lijkt een soort stretched fiets het te gaan winnen en die zou ik echt niet willen kopen bij de autodealer. Deze computational intelligence heeft een broertje dood aan aesthetics.

• #102.554
Sommige autootjes maken een looping, gaan ondersteboven verder en doen het dan toch goed net als in het echte leven. Maar nu lijkt een soort stretched fiets het te gaan winnen en die zou ik echt niet willen kopen bij de autodealer. Deze computational intelligence heeft een broertje dood aan aesthetics.

de reverse drag racing auto met gigantisch voorwiel en klein achterwiel was bij mij koploper

• #102.555
185 deadlift pr, op naar de 200!

• #102.557
:roflol:

wat blijft het een doos.

• #102.559
Hij bedoelt natuurlijk gewoon dat ie ze allebei gebruikt

Terug
Naar boven