- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk mijn toelatingstoets gehaald voor pre-master bedrijfskunde aan de EUR.
Enorm opgelucht nu.

Eindelijk mijn toelatingstoets gehaald voor pre-master bedrijfskunde aan de EUR.
Enorm opgelucht nu.
toch wel mooi dat je het gehaald heb! heb je er ook een cursus voor genomen? (wil zelf ook pre-master bedrijfskunde gaan doen)
Hogeschool Rotterdam?
toch wel mooi dat je het gehaald heb! heb je er ook een cursus voor genomen? (wil zelf ook pre-master bedrijfskunde gaan doen)
---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------
Hogeschool Rotterdam?
fucking vet http://boxcar2d.com/ autotje wordt random gegenereerd en evolueert dan volgens de principes van natuurlijke selectie
Sommige autootjes maken een looping, gaan ondersteboven verder en doen het dan toch goed net als in het echte leven. Maar nu lijkt een soort stretched fiets het te gaan winnen en die zou ik echt niet willen kopen bij de autodealer. Deze computational intelligence heeft een broertje dood aan aesthetics.

ik ben gewoon een beetje spraakzaam, ik weet niet wat ik moet zeggen