MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #102.581
Heerlijke vent

• #102.583
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #102.584
:roflol:

• #102.586
inb4 Leroy aan de Salmonella.

Bovendien nog stom ook. Onderzoek heeft uitgewezen dat iets van 80% van alle eiwitten in een rauw ei niet eens opgenomen worden als je het ei niet bakt of kookt. Kortom, risico op een serieus irritante ziekte en geen gainz.

Way to go Leroy.

• #102.589
5x5x92,5 bp in de cut. Niet slecht:)

• #102.591
haha lekker die gif :roflol:

• #102.592
Wanneer wordt ie nou super saiyan met dat kapsel?

• #102.593
Zou mister10 ook meedoen aan die treu natty contest?

• #102.595
impulsief besloten dat rock en ik morgen twee nachten gaan kamperen op een jongerencamping

Wie in is voor woensdag/donderdag/vrijdag stuur asap pm en ga op avontuur met stenen

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

impulsief besloten dat rock en ik morgen twee nachten gaan kamperen op een jongerencamping

Wie in is voor woensdag/donderdag/vrijdag stuur asap pm en ga op avontuur met stenen

• #102.596

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

appelhof terschelling ?

• #102.597
Ik pas niet in een tentje. ben ramgroot joh.

• #102.599
ik ga alleen mee als leroy en mr10 meegaan

Terug
Naar boven