- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Kan erger. Master geneeskundestudenten die denken dat aspartaam slecht voor je is en in homeopathie geloven.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan erger. Master geneeskundestudenten die denken dat aspartaam slecht voor je is en in homeopathie geloven.

Vandaag pakketje van body en fit binnengekregendit is mijn sup stack :
![]()
"
) en vertel het hele verhaal.Tja, het blijft wel een soort van m'n beste vriendin. Best kut eigenlijk. Ze heeft nu alweer een jaar met een andere dude, maar ze vraagt 2x per week of ik 'r nog terug zou nemen en shit. Dus ik hoop eigenlijk dat het op korte termijn uit gaat. Maar dat zit er niet in, voor haar ben ik wel bereid om mijn trots opzij te zetten. /fullbeta off.
gvd nu moet ik weer denken aan hoe ongelofelijk koning aardappel ik ging bij de 2de kans bij the one that got away.
#top10meestspijtvandingenuitmijnleven
Probeer het eens man, niks chiller dan languit in bad liggen met een pizza en je laptop. Maar het is best raar inderdaad, dat klopt.
Probeer het eens man, niks chiller dan languit in bad liggen met een pizza en je laptop. Maar het is best raar inderdaad, dat klopt.