- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso iemand van 2 meter in een bad? Als ik bij mn vriendin in bad ga zit ik vast![]()
eens per jaar bedenk ik mezelf: zal ik eens lekker in bad gaan.
20 minuten verder en een hoop liters water later lig ik in bad. 5 minuten later nope dit is niks.

Hij heeft geeneens water erin. Want hij ziet zogezegd een "gigantische p**mel"
Het topje van mijn pi*mel komt altijd bovendrijven als ik in bad zit..
Het topje van mijn pi*mel komt altijd bovendrijven als ik in bad zit..

Ik heb me altijd afgevraagd waarom zalfjes als Prikweg wel helpen tegen (muggen)bulten
OT: Iedereen moest mediteren tijdens de college, ogen dicht en 20 minuten zitten.. easy dagje

Ik heb me altijd afgevraagd waarom zalfjes als Prikweg wel helpen tegen (muggen)bulten
OT: Iedereen moest mediteren tijdens de college, ogen dicht en 20 minuten zitten.. easy dagje
Jij bent duidelijk niet een trotse bezitter van ADHD.