Russian bear is een tjikkiedaar ken je ook pics van maken, morgen een foto of paris is een vent
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Russian bear is een tjikkiedaar ken je ook pics van maken, morgen een foto of paris is een vent
Yoo swa, Succes met de tjiks :dhaha dit hele topic maakt mn dag echt goed ;D
nu ga ik lekker weg, feesje bouwe jwz.
Dit topic maakt ALWEER mij dag goed !![]()
Nu nog vervoer vinden om weg te gaan !?
Iemand toevallig die Koko Rico doet :d

1000000 man dan rijden, geen 1 dat wil Rijden..

1000000 man dan rijden, geen 1 dat wil Rijden..
Zal me hier weer rot zitten vervelen in deze klote stad..
Dan maar 2 uur gaan lopen![]()

in ben niet meer zo welkom in welke kroeg dan ook, long story...cool story btwRussian bear ga je niet weg vanavond, tijd om zo iemand te vinden zoals Paris der ''soort'' called a G.I.R.L. ...
Moet je jou tijd niet verspillen aan een van die dingen of je bent een kloon van Bobbin en is hij de grootste troll van Dbb.
Waar zijn jou foto's eigenlijk? :d

Ik geloof niets tot ik het zie helaas..in ben niet meer zo welkom in welke kroeg dan ook, long story...cool story btw
en over callgirls gesproken, ik heb iris nog![]()
geloof je niet dat ik een jonge ben![]()

En ik met moeite 20 min met auto ..Ik woon daar ook zo'n twee uur van
Maar dan wel met de auto, niet te voet.

in ben niet meer zo welkom in welke kroeg dan ook, long story...cool story btw
en over callgirls gesproken, ik heb iris nog![]()
geloof je niet dat ik een jonge ben![]()
Link ?Ik heb nog steeds geen kaart gekregen voor mijn filmpje wat ik een paar dagen geleden heb gepost.
Deze morgen terug thuis vanaf half 7.
We waren in de stad in een frituur iets gaan eten deze nacht maar die frituur heeft allemaal groten ramen. En dus als er iemand voorbij komt zit die natuurlijk u aan te gapen. Op een gegeven moment komt er een blondje langs en doe ik opeens GUNSHOW BABY !!!
Deze morgen terug thuis vanaf half 7.
We waren in de stad in een frituur iets gaan eten deze nacht maar die frituur heeft allemaal groten ramen. En dus als er iemand voorbij komt zit die natuurlijk u aan te gapen. Op een gegeven moment komt er een blondje langs en doe ik opeens GUNSHOW BABY !!!

Ik trek altijd mijn broek omlaag en span me quads aan![]()