XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Guys, we gaan dit voor eens en voor altijd oplossen.

En dat betekent dat ik zeg dat ik een chickie ben en dat jullie dat gaan aanvaarden. Punt andere lijn.
Teveel topics worden verpest hierdoor. :)

ik ben ook een chikkie, dat ga jij en de rest van dbb ook nu aanvaarden :)

Lol waarom is heel dbb toch zo in de ban van paris, als ik een noob acc aanmaak die zich gewoon als jongen voor doet en soms een paar nutteloze posts doet komt ook niet iedereen je quoten of zeggen dat je een vrouw bent:o

Lol waarom is heel dbb toch zo in de ban van paris, als ik een noob acc aanmaak die zich gewoon als jongen voor doet en soms een paar nutteloze posts doet komt ook niet iedereen je quoten of zeggen dat je een vrouw bent:o

omdat Paris een masterclass troll is :duh:

Guys, we gaan dit voor eens en voor altijd oplossen.

En dat betekent dat ik zeg dat ik een chickie ben en dat jullie dat gaan aanvaarden. Punt andere lijn.
Teveel topics worden verpest hierdoor. :)
okey: als jij en het hele forum accepteren dat mijn c**k de grootste van DBB is

als je dat echt vind had je ondertusse wel een pic met een lepel in je hand, en een aansteker in die lepel gestuurd

heb verder nix tege jou je bent echt een prima gozer

haha xD dit topic maakt me dag nog 10 keer zo goed :p

als je dat echt vind had je ondertusse wel een pic met een lepel in je hand, en een aansteker in die lepel gestuurd

Heb geen enkele interesse in mij bewijzen tegenover jou hoor gast.

+1, maak jezelf gewoon totaal onherkenbaar, natuurlijk wel dat we nog zien dat je een vrouw bent. Hou dan een lepel vast of iets anders wat we van te voren vast gesteld hebben. Dan ben je voor eens en voor altijd van dit gezeik af;)

Ik kan bevestigen dat Paris geen troll is.
En als ik het kan, kan GetXXL het ook, dus misschien dat hij het ook even laat weten zodat we het offtopic gedoe kunnen stoppen voor de mods ingrijpen?

+1, maak jezelf gewoon totaal onherkenbaar, natuurlijk wel dat we nog zien dat je een vrouw bent. Hou dan een lepel vast of iets anders wat we van te voren vast gesteld hebben. Dan ben je voor eens en voor altijd van dit gezeik af;)

Een lepel en een aansteker? Nog speciale bijna onmogelijke verreisten zodat ik dan niet hoor dat ik het gegoogled heb?

ze zegt toch dat ze zich niet wil bewijzen

Ik kan bevestigen dat Paris geen troll is.
En als ik het kan, kan GetXXL het ook, dus misschien dat hij het ook even laat weten zodat we het offtopic gedoe kunnen stoppen voor de mods ingrijpen?

Hm, ik heb hem op mijn echte msn en hij is er niet denk ik.

dat hadde wij ook afgesproken via pm en toen...zie het grote wat heeft jou dag vandaag verpest topic

Wat ongelooflijk sneu dit allemaal.

Huilen of één of andere persoon die je waarschijnlijk nooit tegen zal komen in het echte leven nou wel of geen meid is.
Wat maakt het allemaal uit? Wat zal er verschillend zijn als ze heeft bewezen dat ze wel een meid is?

Achja....................

Terug
Naar boven