MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

€0,40 cent gewonnen met online poker :P

:roflol:

:roflol::roflol::roflol:

OT:
Best wel lekkere vriendin van een vriendin kwam vandaag naar mijn werk, krijg ik sms van die vriendin uurtje geleden dat ze mij lekkah vond en mijn nummer wil. Ga ik niet geven, maar is goed voor mijn ego, AIGHT.
Geef me der nummer, Heb wel zin in een trio :rolleyes:

:roflol:

:roflol::roflol::roflol:

OT:
Best wel lekkere vriendin van een vriendin kwam vandaag naar mijn werk, krijg ik sms van die vriendin uurtje geleden dat ze mij lekkah vond en mijn nummer wil. Ga ik niet geven, maar is goed voor mijn ego, AIGHT.

foto van het smsje..

dat zullen mannen dus ook nooit aan vrouwen snappen.. :o

Dat ik net gepoept heb niet te filmen felt goood.

Lol heb je wat gemist?

[Link niet meer beschikbaar]

Ik sta er niet op, is wel mijn pc op de achtergrond:o en heb de foto ook gemaakt duh.
Ja had het gemist me so sorry, Nu zal ik jullie wel herkennen op Bassleader en zal ik even trollen :cool:

Dikke traps heeft ze wel

net weer ff kunnnen genieten van een lekker chick die mijn haar waste. ik zat model en ze zou moeten knippen. alleen mijn haar was niet lang genoeg. anders bleef er niks over als ik voor haar examen model zou moeten zitten. ik zou der echt wel willen hitten :) vind het echt heerlijk als er een chick aan me hoofd/haar zit :D

echt suckt om een een vriendin te hebben....

Ja had het gemist me so sorry, Nu zal ik jullie wel herkennen op Bassleader en zal ik even trollen :cool:

Dikke traps heeft ze wel

Ja nu kan je der misschien wel herkennen en mij erbij dan aangezien ik met mijn 1m93 wel opval :trollface:

En ja dikke traps, ze deadlift nu 138,5 dus daar krijgt ze wel traps van.

U mad?

Nee komt door de foto, ze is niet gespierd ofzo:p.

Terug
Naar boven