Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

welke gaatjes heb nog meer als mogelijkheid dan bij een vent?

Geef me der nummer, Heb wel zin in een trio![]()
OT:
Best wel lekkere vriendin van een vriendin kwam vandaag naar mijn werk, krijg ik sms van die vriendin uurtje geleden dat ze mij lekkah vond en mijn nummer wil. Ga ik niet geven, maar is goed voor mijn ego, AIGHT.

![]()
OT:
Best wel lekkere vriendin van een vriendin kwam vandaag naar mijn werk, krijg ik sms van die vriendin uurtje geleden dat ze mij lekkah vond en mijn nummer wil. Ga ik niet geven, maar is goed voor mijn ego, AIGHT.

dat zullen mannen dus ook nooit aan vrouwen snappen..![]()
Dat ik mijn nummer niet geef terwijl ze wel lekkah is?
Ze had al een kind op haar achttiende, thanks but no thanks.
Geef nou dat nummerDat ik mijn nummer niet geef terwijl ze wel lekkah is?

Van jou en haar Met de lepel
en heb de foto ook gemaakt duh.stuur maar door ik heb ontzettende moeder isssuesDat ik mijn nummer niet geef terwijl ze wel lekkah is?

Schijnt dat ze zwaar bi is, neigt meer naar de vrouwen dan iets anders. Allez, mijn vriendin zei dat, weetikveel, ken dat hele wijf niet goed.

Ja had het gemist me so sorry, Nu zal ik jullie wel herkennen op Bassleader en zal ik even trollenLol heb je wat gemist?
[Link niet meer beschikbaar]
Ik sta er niet op, is wel mijn pc op de achtergronden heb de foto ook gemaakt duh.

vind het echt heerlijk als er een chick aan me hoofd/haar zit 
Ja had het gemist me so sorry, Nu zal ik jullie wel herkennen op Bassleader en zal ik even trollen
Dikke traps heeft ze wel

.