Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ja kan ik wel geloven als ik die dikke 6-pack ook zie !

Weet wel dat het een riem is .. :p

En Tymen Gewoon hitten die meid :ds:

zij heeft een vriend, al behoorlijk lang. of ze is extreem aardig of ze wilt gewoon gehit worden door mij... ze woont wel lekker dichtbij vergeleken met mijn huidige gf :evil:

Mn maat had net een paar nieuwe cd's voor me gebrand, auto terug uit de garage, lekker harde muziek op. Kom ik mn ex en der vriendinne tege.

Kijken me aan met ogen van WTF
krijg ik paar sms'jes aan van "amaai je bent echt een beer geworden"

Haters be hatin; they be mirrin me too. So i ain't mad.

Mn maat had net een paar nieuwe cd's voor me gebrand, auto terug uit de garage, lekker harde muziek op. Kom ik mn ex en der vriendinne tege.

Kijken me aan met ogen van WTF
krijg ik paar sms'jes aan van "amaai je bent echt een beer geworden"

Haters be hatin; they be mirrin me too. So i ain't mad.
En wat heb je hun terug gestuurd ?

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

zij heeft een vriend, al behoorlijk lang. of ze is extreem aardig of ze wilt gewoon gehit worden door mij... ze woont wel lekker dichtbij vergeleken met mijn huidige gf :evil:
Hmm, Is het proberen waard zou ik zeggen :p Als je vriendin het maar niet te weten komt

En wat heb je hun terug gestuurd ?

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Hmm, Is het proberen waard zou ik zeggen :p Als je vriendin het maar niet te weten komt

Hoe zou jij het vinden als jou vriendin dat bij jou zou doen?

een toch nog redelijk pr gezet in de week dat ik een jaar train:D

Ja nu kan je der misschien wel herkennen en mij erbij dan aangezien ik met mijn 1m93 wel opval :trollface:

En ja dikke traps, ze deadlift nu 138,5 dus daar krijgt ze wel traps van.

U mad?

Nee komt door de foto, ze is niet gespierd ofzo:p.
Wat doet ze hier eigenlijk? Niet slecht bedoeld of zo maar ze traint niet eens. :rolleyes:

Jaja, ik weet, 50% van DBB traint niet maar van hun denk ik precies het zelfde, wat doen ze hier.

Wat doet ze hier eigenlijk? Niet slecht bedoeld of zo maar ze traint niet eens. :rolleyes:

Jaja, ik weet, 50% van DBB traint niet maar van hun denk ik precies het zelfde, wat doen ze hier.

sinds ik gestopt ben met trainen maak ik de gains van me leven

oprotten met al die spammende en niet trainende mong*len, hebben hier niks te zoeken :mad:

sorry brah ik heb dr allemaal niet zo veel verstand van :o

Dat is omdat je nog niet zo buff bent en je wrsh binnenkort aan de AAS moet zitten.
Btw i'm mirin ftw.
Ik oefen elke week men BP, DL, SQ, en er zitten hier ook redelijk veel Pl'ers en BB'ers op dit forum.
Daarna bezaai ik alles met BS zodat de TS er niets meer van snapt en jij ook xxx

:cool:

Terug
Naar boven