AboveAndBeyond
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.785
- Lengte
- 2m01
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveel kg raak je kwijt in een week zonder eten maar een pak chocomel per dag terwijl je balanceerd op een been op een bosubal gedurende de week.Iemand nog ideeën voor een afstudeeronderzoek m.b.t sport/bewegen/voeding?

IPF approved 172,5kg bench op 64,9kg BW heeft hij ook
fucking manlets
Iemand nog ideeën voor een afstudeeronderzoek m.b.t sport/bewegen/voeding?
Kinderen die topsport beoefenen en het effect van voeding op hun groei...
Kinderen die topsport beoefenen en het effect van voeding op hun groei...
conclusie:
kinderen die topsport beoefenen hinderen hun groei niet en hun goede voeding kan in sommige gevallen een positief effect hebben.
scheelt je paar maanden werk.
Lengte: 1m80
Duidelijk veel kaasboerbroodjes op als kind.
Hmmm, ik hoop het.
Nog een jaar of wat en dan weet ik of dat voor mijn kinderen geldt.
Heb er nu 2 die aan topsport doen en beide hebben voorlopig nog een groeiachterstand
hoe ga jij weten dat het door topsport komt als ze strax een paar CM korter zijn dan je had gehoopt?
hoe ga jij weten dat het door topsport komt als ze strax een paar CM korter zijn dan je had gehoopt?
Ik ga nooit weten of het daardoor komt.
Maar het is wel zo dat je van een bepaalde eindlengte kan uitgaan op basis van de lengte van beide ouders.
En ik heb 2 kinderen die op topsportniveau zitten en die beide korter zijn dan je zou mogen verwachten.
Of dat door de sport komt, geen idee.
Maar de vraag was een onderzoek op basis van sport, voeding en beweging.
Dus dit leek me wel een leuke vraag.
Ik weet dat ze vanuit het koninklijk conservatorium ook zo'n onderzoek hebben gedaan, op basis van 30 jaar resultaten, dus ben wel benieuwd wat het resultaat is vanuit een andere hoek.
Waarover precies.
Mijn oudste zit op het koninklijk conservatorium en als ouder krijg je dan een presentatie over de voorspelling op de groei van je kind.
En daarmee de resultaten van een onderzoek wat al 30 jaar loopt.
Waarover precies.
Mijn oudste zit op het koninklijk conservatorium en als ouder krijg je dan een presentatie over de voorspelling op de groei van je kind.
En daarmee de resultaten van een onderzoek wat al 30 jaar loopt.