AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #104.842
  • #104.843
Afgelopen week iets teveel BW gedropt, dat betekent een weekje hoger in kcals --> meer eten :D

• #104.845

South-Park-nice.jpg

• #104.847
Vandaag de 90 kilo deadlift:p

• #104.850
terug uit deenmark gr steensteen

• #104.851
In maanden niet zo kut gegeten als laaste 3 weken, family size shaorma pizza's 4x pw mcdonalnds, ect ect. Lijk alleen maar leaner te worden.

Wat...

• #104.852
ja maar als je op die voorspelling op bvb 1.82 uit komt, betekend dat niet dat je minimaal 1.82 gaat worden.
dat betekend dat je ongeveer 1.82 gaat worden.

1.78 is ook ongeveer 1.82.

maar dan krijg je het elitisme waarbij ouders hun kinderen zo goed mogelijk willen laten lijken, en aangezien lang zijn als goed word gezien willen ze dat hun kinder zo lang mogelijk worden als maar kan.

beetje minder miscen brah

nobody cares

• #104.855
beetje minder miscen brah

nobody cares
eigenlijk wel, lange mensen schijnen aantrekkelijker te zijn en meer te verdienen

nu voel ik me in NL nog steeds een manlet, hungry 1.90+ skeletons everywhere

gelukkig is iedereen in het buitenland echt iets van 1.60. :)

• #104.856
eigenlijk wel, lange mensen schijnen aantrekkelijker te zijn en meer te verdienen

nu voel ik me in NL nog steeds een manlet, hungry 1.90+ skeletons everywhere

gelukkig is iedereen in het buitenland echt iets van 1.60. :)

bij de oorzakelijkheid van het verband lengte-inkomen durf ik wel wat vraagtekens te zetten

• #104.857
  • #104.858
Moet voor het eerst in m'n leven stage lopen (media/interactieve vormgeving) 2x 20 weken ma-vr 9 - 5. Heb leuk bedrijf op het oog alleen wil graag stagevergoeding hebben. Iemand een goeie aanpak om dit aan te kaarten?

• #104.859
Moet voor het eerst in m'n leven stage lopen (media/interactieve vormgeving) 2x 20 weken ma-vr 9 - 5. Heb leuk bedrijf op het oog alleen wil graag stagevergoeding hebben. Iemand een goeie aanpak om dit aan te kaarten?
trek een vers en fruitig pak aan en wees die zakelijke G

• #104.860

Iets in de richting van dat je niet kan werken hierdoor en het financieel niet te doen is zonder vergoeding. Of met pressiemiddelen, dbb knokploeg oid.

trek een vers en fruitig pak aan en wees die zakelijke G

Pak op maat laten maken omdat te brede schouders crew.

Terug
Naar boven