- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
>Benchtechniek eindelijk soortvan uitgevogeld en gaat gelijk stukken beter
>Het wordt eindelijk kouder
>Eindelijk een keer een paar reps fullstack leg extensions, deed srs pijn
Today was a good day.

ja maar als je op die voorspelling op bvb 1.82 uit komt, betekend dat niet dat je minimaal 1.82 gaat worden.
dat betekend dat je ongeveer 1.82 gaat worden.
1.78 is ook ongeveer 1.82.
maar dan krijg je het elitisme waarbij ouders hun kinderen zo goed mogelijk willen laten lijken, en aangezien lang zijn als goed word gezien willen ze dat hun kinder zo lang mogelijk worden als maar kan.
1m78
eigenlijk wel, lange mensen schijnen aantrekkelijker te zijn en meer te verdienen

eigenlijk wel, lange mensen schijnen aantrekkelijker te zijn en meer te verdienen
nu voel ik me in NL nog steeds een manlet, hungry 1.90+ skeletons everywhere
gelukkig is iedereen in het buitenland echt iets van 1.60.![]()
bij de oorzakelijkheid van het verband lengte-inkomen durf ik wel wat vraagtekens te zetten
trek een vers en fruitig pak aan en wees die zakelijke GMoet voor het eerst in m'n leven stage lopen (media/interactieve vormgeving) 2x 20 weken ma-vr 9 - 5. Heb leuk bedrijf op het oog alleen wil graag stagevergoeding hebben. Iemand een goeie aanpak om dit aan te kaarten?
Moet voor het eerst in m'n leven stage lopen (media/interactieve vormgeving) 2x 20 weken ma-vr 9 - 5. Heb leuk bedrijf op het oog alleen wil graag stagevergoeding hebben. Iemand een goeie aanpak om dit aan te kaarten?
trek een vers en fruitig pak aan en wees die zakelijke G