MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #105.141
thnx, hopelijk nog ergens onder de 80, zondag is de weging pas weer

ja, al blijft de -74 wel een soort van gok, ben volledig afhankelijk van hoe de watercut gaat

Beter weeg je je elke ochtend en hou je het strak bij (niet gelijk vanalles aanpassen, maar wel goed bijhouden).
Zou ook wat meer afvallen dan merendeel van watercut af laten hangen, maar dat is aan jou zelf.

• #105.142
Beter weeg je je elke ochtend en hou je het strak bij (niet gelijk vanalles aanpassen, maar wel goed bijhouden).
Zou ook wat meer afvallen dan merendeel van watercut af laten hangen, maar dat is aan jou zelf.

Mezelf iedere ochtend wegen en daaruit wekelijks het gemiddelde van nemen is the way to go. Helaas is mijn stemming door het cutten wat minder, dagelijks geconfronteerd worden met marginale/geen weight-loss helpt mij dan niet.

• #105.143
waarom wil je dan zo graag cutten?

• #105.145
waarom wil je in de 74 mee doen? Als het zon groot risico is om te cutten.

• #105.147
We zullen het zien in december

• #105.148
begrijp alleen je motivatie totaal niet naar de 74 te gaan. Je voelt je enorm slecht van al het cutten, moet nu in korte tijd nog een hoop verliezen en dan een riskante water cut. En zeker nu er een hoop sterke lifters naar de 74 zijn gegaan zie ik niet in dat je competatiever zou zijn in de 74 dan 83. (niet omdat ik niet tegen je wil competen, puur omdat ik denk dat het beter is voor jou :o :o)

• #105.149
verdomme dacht dat ik tentamens echt verneukt had maar heb goede punten gehaald weer

waarom is hbo zo makkelijk

• #105.150
begrijp alleen je motivatie totaal niet naar de 74 te gaan. Je voelt je enorm slecht van al het cutten, moet nu in korte tijd nog een hoop verliezen en dan een riskante water cut. En zeker nu er een hoop sterke lifters naar de 74 zijn gegaan zie ik niet in dat je competatiever zou zijn in de 74 dan 83. (niet omdat ik niet tegen je wil competen, puur omdat ik denk dat het beter is voor jou :o :o)

Agh, ik heb wel meer fouten gemaakt in mijn leven. We zullen het allemaal wel zien, of ik wel of niet competitief ben in een lager gewichtsklasse is verder geen interessante vraagstelling voor anderen. Hou je gewoon bezig met je eigen wedstrijd en je eigen doelen.

• #105.151
Iemand vroeg me vandaag of ik mee ging doen met de flex cup. n**ga pls

• #105.152
Agh, ik heb wel meer fouten gemaakt in mijn leven. We zullen het allemaal wel zien, of ik wel of niet competitief ben in een lager gewichtsklasse is verder geen interessante vraagstelling voor anderen. Hou je gewoon bezig met je eigen wedstrijd en je eigen doelen.
dit keer wel wachten tot ik er ben aub

• #105.153
Ik zou lekker buff in de -83kg klasse blijven, niet naar die vervelende ecto's luisteren hoedie. :)

• #105.154
Beter yolo bulken naar de -105, f**k it.

• #105.158
goddomme zijn dat 100ml vails

• #105.159
20 broodjes nutella
Rip cut

Terug
Naar boven