Hextha
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 74kg
Kon er ook niet op met Chrome. Nu de WiFi eruit gegooid. Dan werkt het welKan ook niet op DBB met chrome, dacht eerst dat site eruit lag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kon er ook niet op met Chrome. Nu de WiFi eruit gegooid. Dan werkt het welKan ook niet op DBB met chrome, dacht eerst dat site eruit lag
De hoopvolle gedachte dat Europa na incident nummer 7541 eindelijk eens de moslimproblematiek gaat erkennen en actie gaat ondernemen.
Een mens mag dromen
Merkel, krijg aids.
De hoopvolle gedachte dat Europa na incident nummer 7541 eindelijk eens de moslimproblematiek gaat erkennen en actie gaat ondernemen.
Een mens mag dromen
Merkel, krijg aids.
mannen die geen spareribs eten zijn geen echte mannenDe hoopvolle gedachte dat Europa na incident nummer 7541 eindelijk eens de moslimproblematiek gaat erkennen en actie gaat ondernemen.
Een mens mag dromen
Merkel, krijg aids.
Evenals gútmensch dbb, zit dat nou lekker zo'n hoog paard?
Aah bah 'gutmensch'. Wat een kwaliteit weer. Jij bent zeker hooggeleid G.Evenals gútmensch dbb, zit dat nou lekker zo'n hoog paard?
hoe zeg je dit in het friesch
Ja, want dat is wat ik doe. Fijn dat je die conclusie kunt trekken uit 1 zin.Aah bah 'gutmensch'. Wat een kwaliteit weer. Jij bent zeker hooggeleid G.
Je kunt niet 1,3 miljard moslims verantwoordelijk houden voor een aanslag van max 10 moslims.... Maar ach jij leest natuurlijk Geenstijl en slikt alles wat ze zeggen als een braaf menneke.
Dus je beweert dat je geen geenstijl lees?Ja, want dat is wat ik doe. Fijn dat je die conclusie kunt trekken uit 1 zin.
Ik waardeer het best wel dat je me met een gutmensch vergelijkt. Dat zijn namelijk hypercorrecte mensen met het hart op de goede plaats. Dombo.Dus je beweert dat je geen geenstijl lees?
Maakt voor de rest niet uit, als ik die kwaliteitsreacties van jou zie, dan ben je geen haar beter dan die 'gutmenschen'.
Evenals gútmensch dbb, zit dat nou lekker zo'n hoog paard?

Een jongen waar mee ik in de brugklas heb gezeten was zelfs naar Syrie gegaan en is nu dood 
Ik waardeer het best wel dat je me met een gutmensch vergelijkt. Dat zijn namelijk hypercorrecte mensen met het hart op de goede plaats. Dombo.
Volgende keer dat je een discussie aan wilt gaan, zorg dan dat je een poot hebt om op te staan, eentje die waarschijnlijk een omtrek van 32cm heeft.

Je negeert mijn vraag weer. Mooi dat je je eigen draai eraan geeft, maar van een discussie was geen spraken. Ik deed een observering en stelde daarna een vraag. Maakt voor de rest niet uit, heb al wat meer van jouw reacties gelezen en jij bent weer het prototype sukkel die niet kritisch kan denken en alles zwart-wit ziet. GutmenschjeJe negeert mijn vraag weer. Mooi dat je je eigen draai eraan geeft, maar van een discussie was geen spraken. Ik deed een observering en stelde daarna een vraag. Maakt voor de rest niet uit, heb al wat meer van jouw reacties gelezen en jij bent weer het prototype sukkel die niet kritisch kan denken en alles zwart-wit ziet. Gutmenschje
Nee, hoewel ik van alle gelovigen wel het meest met de Joden sympathiseer. Verlichte, doch vredelievende mensen.
.