MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #105.186
Evenals gútmensch dbb, zit dat nou lekker zo'n hoog paard?
Aah bah 'gutmensch'. Wat een kwaliteit weer. Jij bent zeker hooggeleid G.
Je kunt niet 1,3 miljard moslims verantwoordelijk houden voor een aanslag van max 10 moslims.... Maar ach jij leest natuurlijk Geenstijl en slikt alles wat ze zeggen als een braaf menneke.

• #105.188
Aah bah 'gutmensch'. Wat een kwaliteit weer. Jij bent zeker hooggeleid G.
Je kunt niet 1,3 miljard moslims verantwoordelijk houden voor een aanslag van max 10 moslims.... Maar ach jij leest natuurlijk Geenstijl en slikt alles wat ze zeggen als een braaf menneke.
Ja, want dat is wat ik doe. Fijn dat je die conclusie kunt trekken uit 1 zin.

• #105.189
  • #105.190
Dus je beweert dat je geen geenstijl lees?
Maakt voor de rest niet uit, als ik die kwaliteitsreacties van jou zie, dan ben je geen haar beter dan die 'gutmenschen'.
Ik waardeer het best wel dat je me met een gutmensch vergelijkt. Dat zijn namelijk hypercorrecte mensen met het hart op de goede plaats. Dombo.
Volgende keer dat je een discussie aan wilt gaan, zorg dan dat je een poot hebt om op te staan, eentje die waarschijnlijk een omtrek van 32cm heeft.

• #105.191
  • #105.192
it giet oan :o

• #105.193
Ik waardeer het best wel dat je me met een gutmensch vergelijkt. Dat zijn namelijk hypercorrecte mensen met het hart op de goede plaats. Dombo.
Volgende keer dat je een discussie aan wilt gaan, zorg dan dat je een poot hebt om op te staan, eentje die waarschijnlijk een omtrek van 32cm heeft.
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: Je negeert mijn vraag weer. Mooi dat je je eigen draai eraan geeft, maar van een discussie was geen spraken. Ik deed een observering en stelde daarna een vraag. Maakt voor de rest niet uit, heb al wat meer van jouw reacties gelezen en jij bent weer het prototype sukkel die niet kritisch kan denken en alles zwart-wit ziet. Gutmenschje

• #105.194
Above is wss een jood (srs)

• #105.195
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol: Je negeert mijn vraag weer. Mooi dat je je eigen draai eraan geeft, maar van een discussie was geen spraken. Ik deed een observering en stelde daarna een vraag. Maakt voor de rest niet uit, heb al wat meer van jouw reacties gelezen en jij bent weer het prototype sukkel die niet kritisch kan denken en alles zwart-wit ziet. Gutmenschje

Deze sukkel telt toch zeker 4 spelfouten in je epische epistel.
Geenstijl zit vol met rechtse mensen, wat is de lol ervan om allemaal lekker hetzelfde te roepen. Wat heb ik daar te zoeken, daar hoeft niemand overtuigd te worden.

Nee, hoewel ik van alle gelovigen wel het meest met de Joden sympathiseer. Verlichte, doch vredelievende mensen.

• #105.196
Achja.

Als we nou allemaal ridicaal moslim worden gaat het misschien over.

• #105.199

• #105.200
sta nu ingeschreven voor het NK :D

dit maakt ook zeker mn dag goed omdat ik onder DSKV IJzersterk ingeschreven sta :D

Terug
Naar boven