AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #105.201

blijft leuk

• #105.203
14 bakken koffie maken mijn dag enigszins goed.

• #105.204
Kom op een zaterdag terug van vakantie, word ik op zondag voor mijn contracturen ingeroosterd:o

• #105.207
nieuwe laptop gekocht:)

• #105.209
  • #105.210
Lees net dat ze bij kentekenparkeren niet kunnen verplichten om je kenteken in te vullen. Das mooi, dat maakt de kans weer een stuk kleiner op parkeerboetes :D

• #105.213
Als je kan aantonen dat je een boete hebt terwijl je wel een kaartje hebt gehaald, dan kan je er meestal onderuit komen. Dus als jouw kaartje verlopen was en je hebt een boete, dan gewoon vragen of je andermans kaartje mag hebben.
Stond hier in een huis-aan-huis blad, zal het stukje vanaaf even opzoeken, moet nu weg

• #105.214
Als je kan aantonen dat je een boete hebt terwijl je wel een kaartje hebt gehaald, dan kan je er meestal onderuit komen. Dus als jouw kaartje verlopen was en je hebt een boete, dan gewoon vragen of je andermans kaartje mag hebben.
Stond hier in een huis-aan-huis blad, zal het stukje vanaaf even opzoeken, moet nu weg

Maar in die kentekenparkeerdingen kan je toch geen kaartje kopen als jij je kenteken niet hebt ingevuld?

• #105.215
Maar in die kentekenparkeerdingen kan je toch geen kaartje kopen als jij je kenteken niet hebt ingevuld?
Maakt toch niet uit? Jouw kenteken, verzonnen kenteken, of andermans kenteken (bv omdat je het kaartje gekregen hebt), zou dan niet uitmaken

• #105.216
Maakt toch niet uit? Jouw kenteken, verzonnen kenteken, of andermans kenteken (bv omdat je het kaartje gekregen hebt), zou dan niet uitmaken

Jawel, want je krijgt geen fysiek kaartje meer. Ze rijden op van die klotebrommertjes met scanners langs. Vandaar dus verplicht je eigen kenteken in te voeren geloof ik.

• #105.218
Oh, dat! Die gekkigheid hebben ze hier nog niet :)

serieus? en jullie hebben nog zo'n prachtige brug ook?! ik verhuis!
5596605.jpg

• #105.220
Zin om te trennen maar mag morgen pas weer :'(

Terug
Naar boven