Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou mijn dag ook goed maken. Dan mnaar een dagje later op vakantie, toch?Kom op een zaterdag terug van vakantie, word ik op zondag voor mijn contracturen ingeroosterd![]()

sta nu ingeschreven voor het NK
dit maakt ook zeker mn dag goed omdat ik onder DSKV IJzersterk ingeschreven sta![]()
Lees net dat ze bij kentekenparkeren niet kunnen verplichten om je kenteken in te vullen. Das mooi, dat maakt de kans weer een stuk kleiner op parkeerboetes![]()
dieke sjieke kuuze vereniging ?sta nu ingeschreven voor het NK
dit maakt ook zeker mn dag goed omdat ik onder DSKV IJzersterk ingeschreven sta![]()
Als je kan aantonen dat je een boete hebt terwijl je wel een kaartje hebt gehaald, dan kan je er meestal onderuit komen. Dus als jouw kaartje verlopen was en je hebt een boete, dan gewoon vragen of je andermans kaartje mag hebben.
Als je kan aantonen dat je een boete hebt terwijl je wel een kaartje hebt gehaald, dan kan je er meestal onderuit komen. Dus als jouw kaartje verlopen was en je hebt een boete, dan gewoon vragen of je andermans kaartje mag hebben.
Stond hier in een huis-aan-huis blad, zal het stukje vanaaf even opzoeken, moet nu weg
Maakt toch niet uit? Jouw kenteken, verzonnen kenteken, of andermans kenteken (bv omdat je het kaartje gekregen hebt), zou dan niet uitmakenMaar in die kentekenparkeerdingen kan je toch geen kaartje kopen als jij je kenteken niet hebt ingevuld?
Maakt toch niet uit? Jouw kenteken, verzonnen kenteken, of andermans kenteken (bv omdat je het kaartje gekregen hebt), zou dan niet uitmaken
Oh, dat! Die gekkigheid hebben ze hier nog nietJawel, want je krijgt geen fysiek kaartje meer. Ze rijden op van die klotebrommertjes met scanners langs. Vandaar dus verplicht je eigen kenteken in te voeren geloof ik.

Nee? Waar is dat?serieus? en jullie hebben nog zo'n prachtige brug ook?! ik verhuis!
![]()