MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Ja we missen je :(
     
    ben ik even blij dat ik niet gespierd ben
     
    Ben ik even blij dat ik geen vriendje heb
     
    Wat maakte mij dag goed.. Nou dat niemand me sinaasappelsap in de vroege morgen hebt opgedronken, wat meestal gebeurt omdat ik niet de eerste wakker ben.
     

    Is wel true :roflol:

    [Link niet meer beschikbaar] ·
    Heerhugowaard
    Mannen met anabolen zijn sneller agressief krijg pukkels.. en benden kan het weigeren.... geef mij iemand maar met een klein beetje spek en niet iemand die altijd maar in de sportschool zit... en anabolen versneld alleen het groeien maar sterker wordt je niet.. en overgens je spieren worden korter daarom lopen ze zo raar....

    deze heeft er verstand van zie ik al.
     
    Is wel true :roflol:

    [Link niet meer beschikbaar] ·
    Heerhugowaard
    Mannen met anabolen zijn sneller agressief krijg pukkels.. en benden kan het weigeren.... geef mij iemand maar met een klein beetje spek en niet iemand die altijd maar in de sportschool zit... en anabolen versneld alleen het groeien maar sterker wordt je niet.. en overgens je spieren worden korter daarom lopen ze zo raar....

    deze heeft er verstand van zie ik al.

    wie van DBB is er full daffy gegaan bij een Wendy afgelopen jaren?
     
    Ik heb besloten mn deadlift opnieuw aan te leren. Mn rug is veel te bol als ik aan t maxen ben.
    Wat zou een goed percentage zijn om setjes mee te starten? 50% van huidig 1rm ? en dan elke deadlift sessie 20kg dr op ?
     
    Ik heb besloten mn deadlift opnieuw aan te leren. Mn rug is veel te bol als ik aan t maxen ben.
    Wat zou een goed percentage zijn om setjes mee te starten? 50% van huidig 1rm ? en dan elke deadlift sessie 20kg dr op ?

    filmen en kijken bij hoeveel gewicht je je rug nog recht kan houden.
    ook kijken wat de reden is dat je rug gaat bollen tijdens te deadlift (te weinig spanning, te weinig kracht in hamstrings glutes) zodat je je daar op kan aanpassen.
     
    Moest wat rare zwarte huid weg laten snijden vandaag, zitten nu wat hechtingen in net langs de elleboog, verpleegster zei 2 weken niet sporten althans rekken strekken van elleboog. Weet iemand of dit echt zoveel kwaad kan ?

    BEN GVD HARDCORE

    wel srs vraag
     
    Moest wat rare zwarte huid weg laten snijden vandaag, zitten nu wat hechtingen in net langs de elleboog, verpleegster zei 2 weken niet sporten althans rekken strekken van elleboog. Weet iemand of dit echt zoveel kwaad kan ?

    BEN GVD HARDCORE

    wel srs vraag
    Is het gehecht? Of hoe zit de wond in elkaar?
     
    Back
    Naar boven