XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Moest wat rare zwarte huid weg laten snijden vandaag, zitten nu wat hechtingen in net langs de elleboog, verpleegster zei 2 weken niet sporten althans rekken strekken van elleboog. Weet iemand of dit echt zoveel kwaad kan ?

    BEN GVD HARDCORE

    wel srs vraag

    Zou daar wel mee oppassen ja, ik denk dat als je goed op let dat er geen druk op komt te staan, het wel kan. Als ze openspringen moet je terug en is de kans groter dat het niet goed kan genezen.
     
    ja dat zeg ik toch kun je godverdomme niet lezen
    oh tyfus :roflol:

    1. Droog houden (douchen doe je toch al niet :$)
    2. Geen rek op brengen
    3. Afhankelijk van hoe mooi de wond gehecht is kijken of je na een week alweer rustig kan beginnen

    Zelf twee hechtingen, 1 links en 1 rechts van de Nussbar. Rechts is aanzienlijk beter genezen omdat de pleister daar veel beter sloot, de hechting links is nog steeds niet helemaal mooi. Is vooral hoe het gehecht is en het drooghouden.
     
    1. Droog houden (douchen doe je toch al niet :$)
    Nou de jaarlijkse kerst douche beurt valt exact in die 2 weken

    Zou daar wel mee oppassen ja, ik denk dat als je goed op let dat er geen druk op komt te staan, het wel kan. Als ze openspringen moet je terug en is de kans groter dat het niet goed kan genezen.

    er komt toch altijd druk op, gvd
     
    Nou de jaarlijkse kerst douche beurt valt exact in die 2 weken



    er komt toch altijd druk op, gvd
    Dan dus naar de drogist vragen om een hioge waterdichte pleister, moet er eigenlijk sowieso opzitten
     
    Moest wat rare zwarte huid weg laten snijden vandaag, zitten nu wat hechtingen in net langs de elleboog, verpleegster zei 2 weken niet sporten althans rekken strekken van elleboog. Weet iemand of dit echt zoveel kwaad kan ?

    BEN GVD HARDCORE

    wel srs vraag

    Ben zelf student verpleegkunde kek. Als je necrose weg moest laten snijden zou ik advies van verpleegkundige serieus nemen. Gr Jan
     
    Ben zelf student verpleegkunde kek. Als je necrose weg moest laten snijden zou ik advies van verpleegkundige serieus nemen. Gr Jan
    jezus ik heb er op gegoogeld wtf is dat voor iets zieks

    ik had gewoon mini klein zwart puntje zo groot als een kleine moedervlek

    maar wel ruim weggesneden
     
    Moest wat rare zwarte huid weg laten snijden vandaag, zitten nu wat hechtingen in net langs de elleboog, verpleegster zei 2 weken niet sporten althans rekken strekken van elleboog. Weet iemand of dit echt zoveel kwaad kan ?

    BEN GVD HARDCORE

    wel srs vraag

    Ik zou het even ontzien #sanca911
     
    hè gadver ik ga aron nu lekker ontwijken

    a_Debridement1.jpg
     
    En ik maar de hele tijd denken dat er toch iemand mijn log volgt xd
    haha die heb ik ook gelezen

    Ik zou het even ontzien #sanca911
    jezus als zelfs sanca dit zegt

    twijfel of ik wel dienst kan draaien, nee sorry vandaag ga ik niemand reanimeren ik moet mijn elleboog ontlasten
     
    I have spoken diaephi now go and be wise, my blackspotted friend
     
    jezus ik heb er op gegoogeld wtf is dat voor iets zieks

    ik had gewoon mini klein zwart puntje zo groot als een kleine moedervlek

    maar wel ruim weggesneden

    Heb ik ook gehad, enjoy je litteken.
     
    Back
    Naar boven