Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Lol, zeg je nu dat er niemand aas gebruikt bij dat NK? :roflol:

    Kleine kans, aangezien ze dopingcontrole doen. Natuurlijk weet je het nooit 100% zeker, maar als je het wel doet, wel gepakt wordt dan sta je mooi voorschut, je resultaten zijn weg en je krijgt te maken met boetes en uitsluiting van wedstrijden.

    Tja, of het écht niet voorkomt zul je nooit weten, maar de gemiddelde lifter op het NK is niet zo dom om dat te doen.
     
    Kleine kans, aangezien ze dopingcontrole doen. Natuurlijk weet je het nooit 100% zeker, maar als je het wel doet, wel gepakt wordt dan sta je mooi voorschut, je resultaten zijn weg en je krijgt te maken met boetes en uitsluiting van wedstrijden.

    Tja, of het écht niet voorkomt zul je nooit weten, maar de gemiddelde lifter op het NK is niet zo dom om dat te doen.
    Zie
    overgaan op suspension pre contest
    Durf te wedden dat er een aantal zijn dit dit prima aandurven.
     
    Ik weet sowieso al iemand van t NK die op gear zit.
     
    Ik weet sowieso al iemand van t NK die op gear zit.

    Omdat diegene dat heeft gezegd? Ik ben nu wel benieuwd wie eigenlijk :roflol: Aan de andere kant boeit het me ook weer vrij weinig.
    Bedoel..Ielja Strik ziet er ook uit alsof ze flink kuurt, maar ze is toch echt clean.
    Dus van zien of zo of van resultaten zegt niet altijd veel.
     
    Ik weet dat de persoon in kwestie gear gebruikt ja.
     
    Bedoel..Ielja Strik ziet er ook uit alsof ze flink kuurt, maar ze is toch echt clean.
    hihi

    miss_universe_2000_2.jpg
     
    Haha, die is toch echt niet clean idd.
     

    Aantal jaar geleden niet nee :roflol: Dan pak je ook wel even een fototje erbij van 15 jaar geleden.
    Nu ziet ze er wel anders uit en is ze natuurlijk wel een aantal keren gecontroleerd.
    Door haar achtergrond en door haar enorme inzet voor powerliften, is ze (bijna) niet in te halen overigens, niet in Nederland.
     
    Gewoon een kwestie van tijd dus ;)
    Met slim plannen hoef je je geen zorgen te maken om de controles bij iets kleins als powerlifting.
    Lance Armstrong heeft ook jarenlang doping gebruikt en doodleuk alle testen doorlopen bij een sport die extreem veel gecontroleerd wordt.
     
    Foto's van 15 jaar geleden zeggen dus meer over of iemand kuurt, dan een dopingcontrole?
    Hmm, interdesting.

    Ik had t sowieso niet over haar hoor. Dacht dat dit gewoon recent was. Ken dr niet. Doping controles zeggen vrij weinig, zoals leon hierboven ook al zegt.
     
    Met slim plannen hoef je je geen zorgen te maken om de controles bij iets kleins als powerlifting.
    Lance Armstrong heeft ook jarenlang doping gebruikt en doodleuk alle testen doorlopen bij een sport die extreem veel gecontroleerd wordt.

    Leuk voor Lance, maar er zijn een hoop internationale powerlifters die toch zijn gepakt (vooral Russen :rolleyes: )
    Wellicht kan het wel, maar dat boeit me niet zo veel of het iemand wel of niet lukt.
    Ik ben gewoon tegen doping ;)
    Als je niet tevreden kunt zijn met je resultaten zonder doping te gebruiken, binnen een doping vrije sport, dan moet je maar gewoon een andere hobby zoeken :thumbs:
     
    Ik had t sowieso niet over haar hoor. Dacht dat dit gewoon recent was. Ken dr niet. Doping controles zeggen vrij weinig, zoals leon hierboven ook al zegt.

    Oh, excuses, ik dacht dat ''die'' een verwijzing was naar de persoon in de afbeelding. :rolleyes:
     
    Controles zeggen vrij weinig want iedereen kan die makkelijk omzeilen, dus iedereen kuurt

    Volgens mij is het nog makkelijker te bewijzen dat god niet bestaat dan mensen online te overtuigen dat je doping vrij bent
     
    Oh, excuses, ik dacht dat ''die'' een verwijzing was naar de persoon in de afbeelding. :rolleyes:

    Die vrouw op die foto is inderdaad niet clean nee. Dat mag duidelijk zijn? Of dat 15 jaar geleden is geen idee. Dus of ze nu clean is zou ik niet weten nee.
     
    Back
    Naar boven