Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #106.001
Controles zeggen vrij weinig want iedereen kan die makkelijk omzeilen, dus iedereen kuurt

Volgens mij is het nog makkelijker te bewijzen dat god niet bestaat dan mensen online te overtuigen dat je doping vrij bent

Naja niet iedereen kuurt natuurlijk, maar om te zeggen dat iedereen natty is is nogal naïef.

• #106.004
Controles zeggen vrij weinig want iedereen kan die makkelijk omzeilen, dus iedereen kuurt

Volgens mij is het nog makkelijker te bewijzen dat god niet bestaat dan mensen online te overtuigen dat je doping vrij bent
@Stunna en ik hebben allebei nooit gezegd dat iedereen kuurt :roflol:
Maar je kan mij niet vertellen dat niemand kuurt in powerlifting, ook niet van het NK.
Eric Lilliebridge wel true natty max potential

• #106.005
Ik prik wel eens de delts/lats + traps van een NK atleet. En stop dr echt geen olijfolie in hoor :$

• #106.006
Niet eens zn glutes?:o

• #106.007
Nee, die zijn te harig. Vind ik smerig.

• #106.008
Die vrouw op die foto is inderdaad niet clean nee. Dat mag duidelijk zijn? Of dat 15 jaar geleden is geen idee. Dus of ze nu clean is zou ik niet weten nee.

Ik noemde Ielja Strik, dat zij clean is.
Hij kwam met een foto en jij zei dat zij niet clean is.
Vandaar, laten we het maar houden op een misverstand.

Inderdaad, je hoeft maar goede gains te maken of een dik record te zetten en menig mens begint al te roepen: ''jaaaa doping, lekker makkelijk''.

• #106.010
zie toch het liefst deze doping monsters :o

• #106.014
Is hell weer bezig :roflol:

• #106.017
  • #106.020
Hej allemaal natty he !!!
m5qZINW.png

Terug
Naar boven