SBW
Cool Novice
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe zit het als je dit met kinderen doet?Je hebt gedeeltelijk gelijk. Als de politie dit doet wordt alles van de kaart geveegd omdat het uitlokking is. Alleen was erg benieuwd wat er zou gebeuren in deze casus wanneer een soort private partij het eigenlijk doet.
Kinderen als lokmiddel voor pedofilie? Lijkt me nogal riskant

Ik bedoelde om kinderen lokken als grap, snapte. Thanks voor het verpest van mn grap. Misschien was hij toch iets minder sterk dan ik dacht.Kinderen als lokmiddel voor pedofilie? Lijkt me nogal riskant![]()
Verpesten van grappen is een van mijn specialiteiten, allemaal dankzij mijn aangeboren retardatieIk bedoelde om kinderen lokken als grap, snapte. Thanks voor het verpest van mn grap. Misschien was hij toch iets minder sterk dan ik dacht.
Kinderen als lokmiddel voor pedofilie? Lijkt me nogal riskant![]()
True, maar dat is dan online. Ik had het iets meer op een kind als 'fysiek' lokmiddel te gebruikenDeden/doen ze in de US wel, maar dan online.
Doen ze zich voor als meisjes van 13-15, wachten ze tot een vent van 30 intresse toont, lokken ze die uit en om naar haar toe te komen voor seks, en dan staat chris handson ( of whatever de fk) opeens voor je.

fucked upTrue, maar dat is dan online. Ik had het iets meer op een kind als 'fysiek' lokmiddel te gebruiken
Doet me ook denken aan een nieuwsbericht ooit. Een vrouw/meisje werd verkracht en ging naar de politie. Politie zei dat ze terug moest afspreken ofzoiets met die man zodat de politie hem kon betrappen en in de gevangenis steken ofzo. Man+meisje uit het oog verloren en meisje opnieuw verkracht.
Ofzoiets
vandaar dat @I Xyzyx I al zeer lang afwezig is?Deden/doen ze in de US wel, maar dan online.
Doen ze zich voor als meisjes van 13-15, wachten ze tot een vent van 30 intresse toont, lokken ze die uit en om naar haar toe te komen voor seks, en dan staat chris handson ( of whatever de fk) opeens voor je.
Zou die ondertussen al buff zijn?
nope