MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #106.382
Ik word toch al continu getrolld hier, dus ik ga er maar voor.

Cadeaubonnen zijn gewoon debiel. Je geeft iemand valuta die maar op één plek te besteden is. Bovendien is een cadeaubon een reguliere crediteur op de balans van laten we zeggen V&D, wat inhoudt dat ze bij wet achteraan staan in geval van faillissement en in de praktijk nooit meer uitgekeerd zullen worden, voor zover dat nog niet in de algemene voorwaarden bepaald was.

Is het ook, maar gaat om het gebaar. Heb laatst voor m'n verjaardag een fashioncheque gekregen, kan hem haast nergens uitgeven. Maar je hoort mij niet janken, want dat doe je gewoon niet.

• #106.383
Is het ook, maar gaat om het gebaar. Heb laatst voor m'n verjaardag een fashioncheque gekregen, kan hem haast nergens uitgeven. Maar je hoort mij niet janken, want dat doe je gewoon niet.
Een gegeven paard natuurlijk nooit in de bek kijken. Maar als iedereen het nou hierover eens zou worden, zou niemand meer zo'n cheque cadeau krijgen en is de wereld weer een stukje mooier geworden. :cool:

• #106.384
  • #106.385
Zag er tegenop, maar kerst was best leuk samen met de kiddies op het werk.

• #106.387
Een gegeven paard natuurlijk nooit in de bek kijken. Maar als iedereen het nou hierover eens zou worden, zou niemand meer zo'n cheque cadeau krijgen en is de wereld weer een stukje mooier geworden. :cool:
het gaat erom dat het fucking autistisch is om zoiets op die manier op facebook te zetten, lekker edgy mening om reacties uit te lokken

• #106.389
Yes grootste gedeelte van het kerstdiner vanochtend vroeg uitgekotst. Zo zit ik kcal gekeken toch nog in de min... nice nice

• #106.390
Ik word toch al continu getrolld hier, dus ik ga er maar voor.

Cadeaubonnen zijn gewoon debiel. Je geeft iemand valuta die maar op één plek te besteden is. Bovendien is een cadeaubon een reguliere crediteur op de balans van laten we zeggen V&D, wat inhoudt dat ze bij wet achteraan staan in geval van faillissement en in de praktijk nooit meer uitgekeerd zullen worden, voor zover dat nog niet in de algemene voorwaarden bepaald was.
Volgens mij wordt het al een aantal jaren steeds lastiger gemaakt om gewoon een ouderwets gevuld envelopje te geven.

Van V&D is gewoon achterlijk, die kan zichzelf al te lang niet redden

• #106.391
ik moet mijn ipad updaten naar ios 7.2 om een app te kunnen downloaden. nu is het problelem dat wanneer ik naar software updates ga er 5.3 staat en eronder: software is up to date. wat kan ik hieraan doen. wil graag mijn audioboeken beluisteren zonder die lastige steaming webpagina te gebruiken. is fysiek veel te veeleisend.

• #106.392
ik moet mijn ipad updaten naar ios 7.2 om een app te kunnen downloaden. nu is het problelem dat wanneer ik naar software updates ga er 5.3 staat en eronder: software is up to date. wat kan ik hieraan doen. wil graag mijn audioboeken beluisteren zonder die lastige steaming webpagina te gebruiken. is fysiek veel te veeleisend.
Waarom Apple kut is in een nutshell. Als je device te oud is, wordt het gewoon niet meer ondersteund. Deal with it of koop een nieuwe.
(tip: koop geen nieuwe iPad)

• #106.394
nieuwe laptop gekregen :$ :$ mooi rood

• #106.395
pic + specs?

• #106.396

2whigyg.jpg

Asus GL552VW, i7 6700hq, nvidia 960m, 8gb ram en 1tb hdd. Oude laptop is wel sneller in gebruik omdat die wel een ssd heeft. Soon dat maar even fixen en dan echt goeie machine :D

Terug
Naar boven