Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #106.401
Ik word toch al continu getrolld hier, dus ik ga er maar voor.

Cadeaubonnen zijn gewoon debiel. Je geeft iemand valuta die maar op één plek te besteden is. Bovendien is een cadeaubon een reguliere crediteur op de balans van laten we zeggen V&D, wat inhoudt dat ze bij wet achteraan staan in geval van faillissement en in de praktijk nooit meer uitgekeerd zullen worden, voor zover dat nog niet in de algemene voorwaarden bepaald was.

Hahaha met een cadeaubon van 10 euro aankloppen bij de curator [emoji23]. Ga eens uit de boeken man

• #106.402
Laatst bewerkt:
  • #106.403
Gebeurt gelukkig niet bij android telefoons :roflol:
Geen idee eigenlijk, tablets gebruik ik niet en mijn telefoons zijn na twee jaar echt wel afgeschreven, dus ik heb het nog nooit meegemaakt. Ik hoor het alleen altijd over ipads :)
Als het bij android tablets ook is dan raad ik gewoon een mooi laptoppie aan. Betere investering, kun je meer mee!

• #106.404
xda developers

• #106.405
Geen idee eigenlijk, tablets gebruik ik niet en mijn telefoons zijn na twee jaar echt wel afgeschreven, dus ik heb het nog nooit meegemaakt. Ik hoor het alleen altijd over ipads :)
Als het bij android tablets ook is dan raad ik gewoon een mooi laptoppie aan. Betere investering, kun je meer mee!

Ligt eraan, je kan ook jailbreaken/rooten. Maar mensen nemen vaak oudere iPads, omdat die dan minder kosten. Het punt is alleen dat na een paar jaar de hardware gewoon te oud is voor een sofware update. Met android tablets is dat minder snel omdat er zo veel verschillende van zijn dat je niet per se een oude hoeft te nemen om goedkoop uit te zijn

• #106.407
Geen last van voorste schouderkoppen bij de zwaardere werksets benchpress.

• #106.410
naar bangkok to bang some c**k

• #106.411
Toch niet alleen Bangkok? Of om een speciale (huehue) reden?
Als ik naar Thailand ga, dan ga ik gelijk vol 'culturele tour' langs alle boeiende plaatsen :p

Inderdaad. Plaatsen als Suk-a-Kok en Fuk Mie Nau zijn echt aanraders. Of Wet Phu Sea, alhoewel het klimaat daar wat vochtig is.

• #106.412
Inderdaad. Plaatsen als Suk-a-Kok en Fuk Mie Nau zijn echt aanraders. Of Wet Phu Sea, alhoewel het klimaat daar wat vochtig is.

latest?cb=20140401024542.jpg

• #106.413
Prachtige trouwerij van zus gisteren en lekker mannelijk erom gehuild gr jan

• #106.414
Zometeen eindelijk weer trainen.

Nog wel een lichte training, maar het is beter dan niets

• #106.415
  • #106.417
dit nummer met clip heeft mijn hele week goed gemaakt, dit is het

• Like
Waarderingen: vntl
Terug