XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #106.603
waarom sluit je je ssd niet aan een sata 3 6gbit aansluiting en je hdd in die caddy

• #106.605
  • #106.607
is makkelijker dan je denkt, in principe wel maar lijkt me iets logischer
Volgende probleem... Blijf bezig. De migration is gelukt en er is nu een extra schijf die identiek is aan de C schijf. Alleen 1 ding is er mislukt want de C schijf is niet leeggemaakt en hij boot hem volgens mij nog gewoon op die van de C. Is er een manier dat ik hem voor de nieuwe clone van C kan laten kiezen en zelf handmatig alles op de huidige C kan verwijderen?
2m7uekg.jpg

• #106.608
Op zulke momenten missen we Ray toch nog wel

• #106.609
Volgende probleem... Blijf bezig. De migration is gelukt en er is nu een extra schijf die identiek is aan de C schijf. Alleen 1 ding is er mislukt want de C schijf is niet leeggemaakt en hij boot hem volgens mij nog gewoon op die van de C. Is er een manier dat ik hem voor de nieuwe clone van C kan laten kiezen en zelf handmatig alles op de huidige C kan verwijderen?
2m7uekg.jpg
probeer om in de bios de bootdrive aan te passen naar de ssd
en als dat gelukt is C: formateren

tijdens het opstarten op DEL of f12 oid drukken en dan boot priority aanpassen, laat maar weten of het gelukt is

• #106.610
probeer om in de bios de bootdrive aan te passen naar de ssd
en als dat gelukt is C: formateren

tijdens het opstarten op DEL of f12 oid drukken en dan boot priority aanpassen, laat maar weten of het gelukt is
Heb het gedaan en opgestart en nu knippert m'n scherm. Na reboot nog steeds en na tijdje zwart beeld

• #106.611
  • #106.613
HMMMM, lijkt me dat je hdcaddy niet goed functioneerd, probeer je ssd te swappen met je hdd
Heb hem verwijderd en t proces opnieuw gedaan. Morgen ff weer booten op de ssd. had wel nog ff een afbeelding geopend vanaf de ssd en dat werkte wel

• #106.615
Weinig aanslagen gezien bij de Erasmusbrug gr

EDIT: en beste wensen natuurlijk allemaal

• #106.619
Gistermiddag trouwens een oliebol voor onderweg gekocht, kreeg er 10 mee:roflol:

Terug
Naar boven