MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • dat is toch heel verschillend man :roflol:

    ik zat een maand geleden nog in een tshirt op de fiets, mijn zusje loopt al 4 maandne in een winterjas.


    Stunna loopt bij -20 pas met een vest.
    Je snapt toch wel wat ik ongeveer bedoel toch? Ga je nu met een t shirt naar werk of school dan?
     
    loop nog in t-shirt :(
     
    Je snapt toch wel wat ik ongeveer bedoel toch? Ga je nu met een t shirt naar werk of school dan?

    Ze zeggen dat het in de maanden januari, februari en maart vreselijk koud gaat worden (je weet dat winter pas op 22 december is begonnen officieel?)
    Ik denk dat je 15+ graden of zo pas in mei/juni mag verwachten.
    Overigens heb ik nu ook een tshirt aan, vanmiddag een dikke trui..dus 'tshirt temperatuur' is best persoonlijk en ook afhankelijk van bezigheden en waar je bent.
     
    Ik draag altijd strakke t-shirts maar dat komt omdat ik het zo warm krijg als ik naar mezelf kijk.
     
    Ik loop gewoon altijd in t-shirt hoor anders ziet men mijn bisaps niet
     
    Ik ken iemand die overleden is aan bisaps
     
    Ik liep van de week nog in korte broek de macd in, om 11 uur 's avonds. Mensen keken wel raar op.
     
    Wie speelt er nog meer saluerend het sovjet volkslied af terwijl je je glorieuze drol doortrekt?
     
    Ze zeggen dat het in de maanden januari, februari en maart vreselijk koud gaat worden (je weet dat winter pas op 22 december is begonnen officieel?)
    Ik denk dat je 15+ graden of zo pas in mei/juni mag verwachten.
    Overigens heb ik nu ook een tshirt aan, vanmiddag een dikke trui..dus 'tshirt temperatuur' is best persoonlijk en ook afhankelijk van bezigheden en waar je bent.

    ah erg relevante weersvoorspelling voor 6 maanden vooruit! Dank je wel


    nog al logish dat ze voorspellen dat het kouder word, lange termijn voorspellingen zijn altijd het gemiddelde, en het is nu warmer dan gemiddeld dus word het kouder.
     
    Ze zeggen dat het in de maanden januari, februari en maart vreselijk koud gaat worden (je weet dat winter pas op 22 december is begonnen officieel?)
    Ik denk dat je 15+ graden of zo pas in mei/juni mag verwachten.
    Overigens heb ik nu ook een tshirt aan, vanmiddag een dikke trui..dus 'tshirt temperatuur' is best persoonlijk en ook afhankelijk van bezigheden en waar je bent.

    Heb je haar ''weer :o''
     
    Ik weet t nog zo net niet meaantje. Afgelopen nacht was het toch kouder dan vandaag overdag, dus daar gaat je theorie alweer. Het wordt wel kouder de komende dagen inderdaad. Bewijst maar weer dat die hele klimaatverandering één grote hoax is. Sterker, ik zag laatst dat er op de zuidpool gewoon nog ijs ligt dus dat zal allemaal wel loslopen.
     
    Back
    Naar boven