XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (16 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • ah erg relevante weersvoorspelling voor 6 maanden vooruit! Dank je wel


    nog al logish dat ze voorspellen dat het kouder word, lange termijn voorspellingen zijn altijd het gemiddelde, en het is nu warmer dan gemiddeld dus word het kouder.

    ah, erg logisch om van een mening ineens een weersvoorspelling te maken. Dank je wel!
     
    ah, erg logisch om van een mening ineens een weersvoorspelling te maken. Dank je wel!
    Ik wilde gewoon de andere kant van t verhaal laten zien, jullie vinden t bs, ik zeg niet of ik t er mee eens ben of niet. Mijn mening is gewoon dat ik geen kant kies, als deze mensen er blij van worden dan werkt het blijkbaar voor hen zoals zij willen dat het werkt, waardoor het dus geen bullshit is. Ik zeg helemaal niet dat het goed is, ik zeg dat ik geen kant kies.
    Als iemand anders dan zegt dat het bullshit is wat ik doe dat ik denk omdat ik vind dat het geen bullshit is en ik zeg dat het geen bullshit is dan ben ik weer een debiel die denkt dat het geen bullshit is terwijl het wel bullshit is omdat jij het niet doet en ik wel en dan kies ik geen kant omdat het geen bullshit is wat ik denk te zeggen dat ik doe omdat ik graag gelijk heb en jij dat bullshit vindt terwijl het dat dus niet is maar wel mijn mening.
     
    Ik wilde gewoon de andere kant van t verhaal laten zien, jullie vinden t bs, ik zeg niet of ik t er mee eens ben of niet. Mijn mening is gewoon dat ik geen kant kies, als deze mensen er blij van worden dan werkt het blijkbaar voor hen zoals zij willen dat het werkt, waardoor het dus geen bullshit is. Ik zeg helemaal niet dat het goed is, ik zeg dat ik geen kant kies.
    Als iemand anders dan zegt dat het bullshit is wat ik doe dat ik denk omdat ik vind dat het geen bullshit is en ik zeg dat het geen bullshit is dan ben ik weer een debiel die denkt dat het geen bullshit is terwijl het wel bullshit is omdat jij het niet doet en ik wel en dan kies ik geen kant omdat het geen bullshit is wat ik denk te zeggen dat ik doe omdat ik graag gelijk heb en jij dat bullshit vindt terwijl het dat dus niet is maar wel mijn mening.
    Link naar originele copy pasta
     
    ah, erg logisch om van een mening ineens een weersvoorspelling te maken. Dank je wel!
    Tegen mensen die ik net ken, niet goed ken of niet mag ben ik dat wel, dat klopt zeker.

    Vraag aan mijn ouders en aan mijn vriend hoe ik bij hen ben, dan zeggen ze dat ik bijdehand ben en tegendraads ben :roflol: Zo ben ik altijd al geweest namelijk.

    Schreeuwerig niet, tenzij het een verhitte discussie wordt, dat ben ik hier ook niet (althans, ik typ het niet op die manier, wellicht komt het wel zo over).

    Zoals ik al zei, heeft iedereen wel iets wat anders is. Ik ken iemand van het forum, die is hier echt heel stil en komt daardoor teruggetrokken over maar praat IRL echt de oren van je hoofd af.
     
    Ik stel voor dat we allemaal darts gaan kijken om weer in de zaterdagavond stemming te komen.
     
    Een aantal mensen op negeer, wat een rust ineens :)
     
    Lennart is een homo
     
    wat is voor jou de "zaterdagavond stemming?" :o :o

    Om hier nu echt een objectief beeld over te vormen, heb ik iemand nodig die de ''zaterdagavond :o'' met mij deelt.
     
    Om hier nu echt een objectief beeld over te vormen, heb ik iemand nodig die de ''zaterdagavond :o'' met mij deelt.
    Zal ik jouw bullseye eens raken met mijn dartpijltje?
    Tot dusver de ranzige darts-puns.
     
    Back
    Naar boven