AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

zelf ook wel eens een rib gekneusd met hogere belt positie

wsl gewoon niet worth als je enigszins uitstekende ribben hebt of niet tan2 obees bent

inb4 'uitstekend' puns
 
zelf ook wel eens een rib gekneusd met hogere belt positie

wsl gewoon niet worth als je enigszins uitstekende ribben hebt of niet tan2 obees bent

inb4 'uitstekend' puns
Wel beetje last van nu, maar denk niet dat het echt iets is. Tijd om dik te worden dan maar.
 
Riem geeft naar mijn idee bij mij het meeste steun als die een stukje over m'n ribben heen zit, doet wel wat pijn. Kan ik zo een rib breken of wat dan ook of kan het geen kwaad?


Heb er zelf nooit last van als mijn belt over de eerste 4( 2 rijen) ribben zit, maar mijn bovenste buikspieren zijn wel erg dik.
 
Heb er zelf nooit last van als mijn belt over de eerste 4( 2 rijen) ribben zit, maar mijn bovenste buikspieren zijn wel erg dik.
Mijn ribben zijn best raar dus ik denk dat dat m niet gaat worden helaas
 
lol, de hoeveelheid onkunde vanaf 2:10 is tenenkrommend..
 
Huh waarvoor heb je een riem nodig, deadlift je 300+kg? Laat Brandon Lilly het niet horen, dat je met zulk gewicht al een belt gebruikt:roflol:
 
[Link niet meer beschikbaar]

Vindt me 'stunning' en schat me 28 [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Huh waarvoor heb je een riem nodig, deadlift je 300+kg? Laat Brandon Lilly het niet horen, dat je met zulk gewicht al een belt gebruikt:roflol:
Gebruik m alleen met squatten, vind het fijner qua spanning. En als het mag in wedstrijden en het mij helpt, waarom niet..
 
Gebruik m alleen met squatten, vind het fijner qua spanning. En als het mag in wedstrijden en het mij helpt, waarom niet..
Je core daardoor zwakker wordt, de ekte powerlifters gebruiken hem alleen bij maxen of wedstrijden, omdat je anders bepaalde spieren niet versterkt.
 
Je core daardoor zwakker wordt, de ekte powerlifters gebruiken hem alleen bij maxen of wedstrijden, omdat je anders bepaalde spieren niet versterkt.

Ook met een belt train je je core.

Een belt alleen gebruiken bij maxen is dom, dat betekend dat je niet traint op de manier dat je strax maximaal wil gaan presteren.

Kan me trouwens niet voorstellen dat die gast van train untamed of omar zeggen dat je alleen een belt mag gebruiken bij maxen.

Denk eerder dat ze zeggen gebruik het alleen bij zware lifts/working sets boven 75%
 
Je core daardoor zwakker wordt, de ekte powerlifters gebruiken hem alleen bij maxen of wedstrijden, omdat je anders bepaalde spieren niet versterkt.
Lol, bijna elke powerlifter gebruikt z'n belt gewoon tijdens de werksetjes
 
Ook met een belt train je je core.

Een belt alleen gebruiken bij maxen is dom, dat betekend dat je niet traint op de manier dat je strax maximaal wil gaan presteren.

Kan me trouwens niet voorstellen dat die gast van train untamed of omar zeggen dat je alleen een belt mag gebruiken bij maxen.

Denk eerder dat ze zeggen gebruik het alleen bij zware lifts/working sets boven 75%
Beetje zoals konstantin na een plus 400 kg deadlift je shirt omhoog doen en zeggen dat dat je belt is toch wel de leef
 
Vakantie voorbij, we zijn er weer! Nog wat spannends gemist hier?
 
Ook met een belt train je je core.

Een belt alleen gebruiken bij maxen is dom, dat betekend dat je niet traint op de manier dat je strax maximaal wil gaan presteren.

Kan me trouwens niet voorstellen dat die gast van train untamed of omar zeggen dat je alleen een belt mag gebruiken bij maxen.

Denk eerder dat ze zeggen gebruik het alleen bij zware lifts/working sets boven 75%
Huh ik typte maxen, brainfart, bedoelde iig bijv je laatste 1x5 deadlift setje.

Hoe is het trouwens met je deadlift form?:trollface:
geen zin in deze discussie gr

hou je bek maar weer even xx
EEJ GVD ECTO BEK HOUWE KUT HE, HOEVEEL BENCH JE?? HE HE ECTO!!!!
Nee, maar srs waarom zo mad? Heb je relatie met gs tjiks?
Aah I was wrong, thanks man, weer wat geleerd! Alleen jammer dat er over de lange termijn niks bekend is.
 
Back
Naar boven