MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Zijn er fullbody schemas voor 5x pw gericht op powerbuilding (main lifts op progressive overload en de rest beetje pomp werk)?
     
    Goed oftopic hoxyz
    5x per week fullbody is een beetje lastig aangezien je dan zal moeten gaan autoreguleren en dus lastig een progressiemethode vast kan houden.
     
    Het zonnetje schijnt en ik drink lekker koffie
     
    Goed oftopic hoxyz
    5x per week fullbody is een beetje lastig aangezien je dan zal moeten gaan autoreguleren en dus lastig een progressiemethode vast kan houden.
    Dit is het chat topic toch ;p. Geen voorbeelden van schemas met procenten?
     
    Andere dagen verveel ik me, als gym 24/7 op was zou ik 7 dagen per week gaan. En hogere verbranding
    Je kan cardio doen op die andere dagen
     
    Zijn er fullbody schemas voor 5x pw gericht op powerbuilding (main lifts op progressive overload en de rest beetje pomp werk)?

    Geen ub/lb?

    Je kan wel makkelijk wat in elkaar flansen van 5x pw full body. Gewoon focussen op frequentie en totaal volume. Dat spreiden, klaar
     
    • Like
    Waarderingen: mat
    naaah, chase the pump


    Is wel mogelijk
    Zal inderdaad veel autoregulatie moeten zijn, is behoorlijk lastig. Dan krijg je een soort "Bulgarian Method" die meer bedoeld was voor olympic lifting.

    Push/pull/legs wat voor jou dan?
     
    Geen ub/lb?

    Je kan wel makkelijk wat in elkaar flansen van 5x pw full body. Gewoon focussen op frequentie en totaal volume. Dat spreiden, klaar

    Zal inderdaad veel autoregulatie moeten zijn, is behoorlijk lastig. Dan krijg je een soort "Bulgarian Method" die meer bedoeld was voor olympic lifting.

    Push/pull/legs wat voor jou dan?

    Doe nu ub/lb/p/p/l maar wil meer frequenty
     
    Geen 4x pw full body? Dat komt wat beter uit meestal
     
    UB/LB/rust/UB/LB/achterliggende spiertjes/rust/repeat?
     
    Ben je nog steeds aan het cutten?
    Zo ja zou ik echt max 4x doen
     
    dan zou ik 4x full body doen. moet stuk beter te doen zijn dan 5x fb
    fb/fb/rust/fb/fb
     
    Ub/lb/ub/lb/ub rust rust

    Zeker als bodydildoer prima. Kijk eens bij de phm crew voor 4x pw full body
     
    Back
    Naar boven