XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #107.242
Ontkalken met citroenzuur/melkzuur doet wonderen.

Ja ik gok dat dat ook in die tabletten zit. Maar zelfs na meermaals dat hele programma doorlopen te hebben doet ie nu moelijk met zn watertoevoer. Maar uiteraard alleen bij het zetten van koffie, niet bij alle andere -non-koffie leverende- functies. Te vaag.

• #107.243
Dat is wel vreemd, misschien heeft ie gewoon zijn technische levensduur behaald ;)

• #107.244
Dat is wel vreemd, misschien heeft ie gewoon zijn technische levensduur behaald ;)

Ik denk t wel. Volgens mij heb ik hem al iets van 5 jaar nu. Misschien al 6. Hij is vast wel te repareren/schoonmaken maar dat is al een keer eerder gedaan omdat ie lekte. Ik drink best veel koffie en gasten vaak ook, dus hij is waarschijnlijk gewoon op.

OT: Net mn Musclemeat doos binnen gekregen. Gelijk eens zo'n kiploempia proberen! :D

• #107.246
Fietsendief aangegeven

• #107.247
dickpic binnen van willekeurige tinder gozer :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

• #107.251
Biologie boeken besteld voor staatsexamen vwo biologie. RIP.

• #107.253
denk dat je ze alleen hoeft door te bladeren en dan het examen makkelijk haalt of niet?
Denk het niet, ik hoorde net iets over eutrofiering van het water en de gevolgen daarvan voor de vissenpopulatie van @Pleurklaat. Ik weet niks over water, vissen of eutrofiering. Dus dat wordt nog leuk.

Celbiologie gedeelte wordt wel peanuts.

• #107.254
tbh wist ik ook niks over water,vissen of eutrofiering en was die vraag prima te doen

middelbare school biologie in een notendop

• #107.255
ecologie goat

• #107.256
Terug
Naar boven