- Waardering
- 10.506
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had net een zeurende pijn in m'n zij. Begon alweer bijna te zweten dacht dat het een niersteen wasnever forget de niersteen die peanut eruit heeft gepist![]()

Moet je eens vragen of je vriendin er met zo'n strookje schuurpapier in wilt gaan.Ik had net een zeurende pijn in m'n zij. Begon alweer bijna te zweten dacht dat het een niersteen was
M'n pisgat is bijna permanent groter geworden door dat ding.
Ik had net een zeurende pijn in m'n zij. Begon alweer bijna te zweten dacht dat het een niersteen was
M'n pisgat is bijna permanent groter geworden door dat ding.
verrek wtf
Eerste paar bladzijdes gelezen van 'biologie voor jou' 4 vwo, staat vol met foutenBiologie boeken besteld voor staatsexamen vwo biologie. RIP.

hoezo moet je dat staatsexamen doen ?Eerste paar bladzijdes gelezen van 'biologie voor jou' 4 vwo, staat vol met fouten![]()
Voor als ik in de toekomst iets wil studeren waarvoor ik biologie nodig zou moeten hebben in m'n vakkenpakket (bijv. geneeskunde).
wat had je dan voor pretpakket op het vwo als je geen biologie hadVoor als ik in de toekomst iets wil studeren waarvoor ik biologie nodig zou moeten hebben in m'n vakkenpakket (bijv. geneeskunde).
Natuur & techniek.wat had je dan voor pretpakket op het vwo als je geen biologie had
PRETPAKKET !

tegenwoordig zijn er toch ook ander soort toelatingen?
Dunno, maar je hebt in alle gevallen in ieder geval biologie in je pakket nodig.tegenwoordig zijn er toch ook ander soort toelatingen?
Moet hetzelfde doen met Wiskunde B vwoEerste paar bladzijdes gelezen van 'biologie voor jou' 4 vwo, staat vol met fouten![]()
ik heb lekker wel bijologie !Dunno, maar je hebt in alle gevallen in ieder geval biologie in je pakket nodig.