AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Deze band betekent enorm veel voor me en ze hebben me door een heel moeilijke periode in mijn jeugd geholpen.
    Toevallig kwam ik ze net weer tegen en the nostalgia is real.
     
    Belgie geen idee, laatst wel zelf in frankrijk gehad. Kreeg hem gewoon mooi op 't matje. 24km te hard 45eu, zo blijft het nog leuk :)

    das dom want als je de boete betwist en het bewijsmateriaal opvraagt, wat gewoon in het engels kan en verplicht is, had je zelfs daar nog mee weg kunnen komen
     
    Vanavond stappen in Amsterdam. Weet iemand nog een leuke tent? Heb geen zin om een of ander feestcafé of Nederlandstalige ballentent te eindigen...
     
    Vanavond stappen in Amsterdam. Weet iemand nog een leuke tent? Heb geen zin om een of ander feestcafé of Nederlandstalige ballentent te eindigen...
    Rembrandtplein genoeg keuze, feestcafé en andere tenten. Smokey etc
     
    Vanavond stappen in Amsterdam. Weet iemand nog een leuke tent? Heb geen zin om een of ander feestcafé of Nederlandstalige ballentent te eindigen...
    Zorgen dat je er een beetje knap uitziet qua kleding brah, al zal dat met jouw lekker lichaampje geen probleem zijn xxx. Kan wel geweigerd worden om kleding etc
     
    Zorgen dat je er een beetje knap uitziet qua kleding brah, al zal dat met jouw lekker lichaampje geen probleem zijn xxx. Kan wel geweigerd worden om kleding etc
    det feel wanneer in berlijn geweigerd worden, omdat je er niet gay genoeg uitziet.:roflol:
     
    klopt in Berlijn deden ze echt raar. Als je bijvoorbeeld gewoon blouse of polo ofzo aanhad keken ze je raar aan en werd je vaak geweigerd
     
    Vanavond stappen in Amsterdam. Weet iemand nog een leuke tent? Heb geen zin om een of ander feestcafé of Nederlandstalige ballentent te eindigen...
    Kaartje kopen en lekker stampen in de HMH
     
    Roze DL sokken binnen :o

    11ql4jc.png
     
    Zorgen dat je er een beetje knap uitziet qua kleding brah, al zal dat met jouw lekker lichaampje geen probleem zijn xxx. Kan wel geweigerd worden om kleding etc
    Ben uiteraard niet geweigerd zag er heerlijk uit gr
     
    Pff, predicted 1RM van bench was 90 kg
    95 kilo ging best snel..
    Nu super hyped , en ga voor de 100 kg. Nu een dillema, spotter voor unracken of niet, ze verneuken het namelijk altijd. Ook weet niet of filmen of niet, betekent namelijk geen muziek..

    Edit: resultaat: ik ontdek op film dat roll of shame niet kan met een belt om. Ik leef nog wel
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven