- Waardering
- 1.368
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K heb zelf een groepsapp met mn mentorklas en iedereen die ook maar één off topic woord er in typt mieter ik er meteen uit
Net als de phm app lekker on topic dus de hele tijd?
Wat ben jij een vrouwMarley en Me gekeken.
Goeie film, helaas wel laatste halfuur gemist omdat iets te druk met janken gr.
Alsof jij niet moest huilen bij die film

Marley en Me gekeken.
ja man goed idee, beter doen dan wachten tot je het te laat vindt, waar ga je dat doen?Twijfel erg om hbo informatica deeltijd te gaan doen. Iemand opmerkingen?
Waarom deeltijd? Omdat k t skere leven met zoveel werken na m'n schooltijd beu ben
Waarom informatica? Sluit t meeste aan op m'n huidige opleiding mediadevelopment

Heb die film nog nooit gezien, heb verder ook nog nooit gehuild van een film. Ben sowieso niet erg snel emotioneel zeg maar

Breda.ja man goed idee, beter doen dan wachten tot je het te laat vindt, waar ga je dat doen?
Marley en Me gekeken.
Dit.
Het is echt belachelijk hinderlijk als een functioneel bedoelde groepsapp volgespamt wordt door een paar gasten die tof denken te zijn.
Ik zoek echt graag door 100en berichten om mogelijk nuttige info tussen jouw geouwehoer te vinden.
Je bent zelf een brugklasser

Teringhond!
haha nee het was een kangoeroe