AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 1x177.5 bench @ 2150 kcals hnng

    Dag 1: Ik heb elke browser die ik tot mijn beschikking heb geprobeerd, en ik erger me nog steeds aan dat het filmpje niet wilt laden.

    Dag 2: ik heb geconcludeerd dat ik een soort van virus heb ontvangen via mijn e-mail. Ik heb alle e-mailaccounts geannuleerd en Windows 7 Ultimate x64 opnieuw geïnstalleerd. Het filmpje wilt nog steeds niet laden.

    Dag 3: Ik heb weinig opties over. Door Bill Gates moet er een glitch zijn in de Windows 7 Ultimate x64 besturingssysteem. Ik schakel over naar MAC OS X en beproef mijn geluk. Helaas, nog geen filmpje te zien.

    Dag 4: De MAC OS X installatie is voltooid. NOG STEEDS GEEN FILMPJE. Na het uitsluiten van softwarefouten, ben ik ervan overtuigd dat er een slepende mechanische storing in mijn systeem moet zijn. Ik heb een bestelling geplaatst om newegg voor stormloop levering van een nieuwe Western Digital Caviar Black HDD. Ik probeer het morgen opnieuw.

    Dag 5: Mijn harddrive is aangekomen en geïnstalleerd. Het mocht niet baten, nog steeds geen filmpje. Ik heb al een week niet gedoucht en gegeten. Mijn kleren stinken. Ik beb mijn baan kwijt ... alleen omdat dit filmpje niet laadt. Ik ben klaar met de hele elektronika . Ik zal verhuizen naar een Amish-gemeenschap en dit zal mijn laatste update over deze kwestie zijn. Ik wens jullie allemaal veel geluk.
     
    Kolere, tijd teveel?;o
     
    Waarom zou je kilo aardappelen eten in één meal...
     
    aardappelen zijn best bedrieglijk dense, een kilo is echt niet zo veel

    source: ex-groenteboer checking in
     
    aardappelen zijn best bedrieglijk dense, een kilo is echt niet zo veel

    source: ex-groenteboer checking in

    Denk dat die competitieve eters dit makkelijk in 20 seconden naar binnen kunnen krijgen :roflol:
     
    Whisky tasting vanavond :cool:
     
    bedankt Sayer voor alle onverwachte likes :roflol: :kiss:
     
    Back
    Naar boven