Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #107.946
je hoeft geen jean piston te zijn om op te merken hoe retarded saudi arabie is hoor :roflol:

• #107.947
Saudi Arabië not even once:roflol:

Sharia law das it not.

• #107.949
Zo ram veel zin om te trainen, tfw weekend

• #107.952
het koningshuis is stom

• #107.955
eindelijk sinds vandaag een eigen koelkast :o Nu weer wat meer structuur in voeding aanbrengen :)

• #107.957

vooral eindelijk eten dat niet naar andermans rotzooi smaakt :roflol: echt wat een hel is dat man, denk je is vanille vla maar smaakt naar fucking salami ofzo

hele koelkast vol laden met pakken vanilla vla omdat deze week in de bonus is :o

semi srs

• #107.958
De negeerfunctie.

• #107.959
Alles kut geregeld, werkvisum MOET blijkbaar buiten Australië aangevraagd worden

Dus ik ga lekker een paar weken naar Indonesië. :)

Ben zelf afgelopen November twee weken in Indonesië geweest, Java en Bali. Ik zou persoonlijk zoveel mogelijk tijd op Bali doorbrengen! Voor 6 euro heb je een indo simkaart met 4gig internet, kun je overal gebruik maken van internet.

Paar tips: scooter huren , ontbijten bij "Shelter", derde donderdag van de maand Nederlandse avond in the red carpet! En all you can eat & drink voor €6 bij: Sky Garden

• #107.960
Ben zelf afgelopen November twee weken in Indonesië geweest, Java en Bali. Ik zou persoonlijk zoveel mogelijk tijd op Bali doorbrengen! Voor 6 euro heb je een indo simkaart met 4gig internet, kun je overal gebruik maken van internet.

Paar tips: scooter huren , ontbijten bij "Shelter", derde donderdag van de maand Nederlandse avond in the red carpet! En all you can eat & drink voor €6 bij: Sky Garden
Bedankt voor de tip man, welke plaats is dat?

Terug
Naar boven