- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

have fun
In September 2015, Faisal bin Hassan Trad, Saudi Arabia's ambassador to the UN in Geneva, has been elected Chair of the United Nations Human Rights Council panel that appoints independent experts.
je hoeft geen jean piston te zijn om op te merken hoe retarded saudi arabie is hoor![]()
je hoeft geen jean piston te zijn om op te merken hoe retarded saudi arabie is hoor![]()

In NL was het tot voorheen ook strafbaar dacht ik. Maar goed, het kabinet hier is ook best retarded.
Eindelijk tijd voor hcgeindelijk sinds vandaag een eigen koelkastNu weer wat meer structuur in voeding aanbrengen
![]()
echt wat een hel is dat man, denk je is vanille vla maar smaakt naar fucking salami ofzo
Alles kut geregeld, werkvisum MOET blijkbaar buiten Australië aangevraagd worden
Dus ik ga lekker een paar weken naar Indonesië.![]()
Bedankt voor de tip man, welke plaats is dat?Ben zelf afgelopen November twee weken in Indonesië geweest, Java en Bali. Ik zou persoonlijk zoveel mogelijk tijd op Bali doorbrengen! Voor 6 euro heb je een indo simkaart met 4gig internet, kun je overal gebruik maken van internet.
Paar tips: scooter huren , ontbijten bij "Shelter", derde donderdag van de maand Nederlandse avond in the red carpet! En all you can eat & drink voor €6 bij: Sky Garden