XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Boh weekje low kcals + trenbolona = freak modus
 
Denk dat ie ook alleen cardio gedaan heeft als je de before foto's zag. In dat opzicht gezien wel een mooie transformatie om te laten zien wat roids kunnen betekenen voor je toch.
oke oke hij komt wel van een heel slecht fysiek
 
weet iemand hoe je in excel een cel zo kan veranderen dat het getal dat er staat (uitkomst van een formule) de nieuwe waarde is van de cel (dus het getal ipv de formule zelf)?
 
weet iemand hoe je in excel een cel zo kan veranderen dat het getal dat er staat (uitkomst van een formule) de nieuwe waarde is van de cel (dus het getal ipv de formule zelf)?

ik begrijp het probleem niet? De uitkomst van de formule is toch altijd het resultaat? Wat voor probleem loop je tegen aan dan?
 
ik begrijp het probleem niet? De uitkomst van de formule is toch altijd het resultaat? Wat voor probleem loop je tegen aan dan?
stel een cel is A+B en de uitkomst is C, dan zie je dus C staan. ik wil dat de cel enkel C wordt aangezien ik het wil kopiëren naar een ander spreadsheet en relatieve referenties dan niet werken
 
ja dat werkt bij mij dus niet jammer genoeg
 
je hebt in excel toch verschillende paste opties als je copy-paste?
c862d983a7ff060917b1b1c4c73e9626.png
 
Ik dacht ook dat het een copy&paste optie was maar dan geeft hij alsnog #N/A in het nieuwe bestand als ik values selecteer.

apart dat ik hiet niet uitkom aangezien ik echt een zware excel autist/nerd ben
 
en als je de values copy&paste in hetzelfde bestand en dan vervolgens copyt naar de andere spreadsheet?

omslachtig as fuck maar hey if it works :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: iWJ
lel dat ik daar niet aan had gedacht, werkt eindelijk.

excel is sws fucking omslachtig soms
 
Back
Naar boven