AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #108.301
moest in de uni gym trainen omdat normale gym verbouwd wordt. echt allemaal ecto's en r**ards en 1 buffe gozer die lekker agressief aan het liften was. die gozer komt naar me toe of ik hem een liftoff wil geven (was een beetje 145 aan benchen voor reps) hij gaf me specifieke instructies en volgens mij had ie me echt klappen gegeven als ik het niet precies zo deed :roflol:

• #108.302
moest in de uni gym trainen omdat normale gym verbouwd wordt. echt allemaal ecto's en r**ards en 1 buffe gozer die lekker agressief aan het liften was. die gozer komt naar me toe of ik hem een liftoff wil geven (was een beetje 145 aan benchen voor reps) hij gaf me specifieke instructies en volgens mij had ie me echt klappen gegeven als ik het niet precies zo deed :roflol:
terecht toch

• #108.304
moest fysio bellen omdat ik tijd van afspraak vergeten was

belt hij mij omdat hij het ook vergeten was :roflol:

bedankt universum

• #108.305
Yo n*gers,

Wat kost t ongeveer om een simpele site te laten maken? Waar mensen bestellingen op kunnen plaatsten. (Denk bijvoorbeeld aan een kledingsite)
Ligt er een beetje aan hoe uitgebreid je het wilt hebben. Webshops vraag ik een fortuin voor meestal, omdat altijd tijdens het proces blijkt dat de klant 1001 dingen wilt.

• #108.306
Yo n*gers,

Wat kost t ongeveer om een simpele site te laten maken? Waar mensen bestellingen op kunnen plaatsten. (Denk bijvoorbeeld aan een kledingsite)
Eindelijk een officiële site! Hoeft het niet meer allemaal zo stiekem via pm hihi:$

• #108.307

• #108.308
Gvd niet dat weer:o.

• #108.310

• #108.311
welke held heeft er in de EK pl chat onder mijn naam lopen schandalen

beetje triest

• #108.317
@Basma speel jij heel toevallig Fun Run 2?

• #108.320
fl**ker OP

Terug
Naar boven