- Waardering
- 4.083
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
net weer een uurtje cardio in de schuur oh
#dedicated
Vrouwtje opgesloten in je schuur?
High five bro
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net weer een uurtje cardio in de schuur oh
#dedicated
wordpress = groatisYo n*gers,
Wat kost t ongeveer om een simpele site te laten maken? Waar mensen bestellingen op kunnen plaatsten. (Denk bijvoorbeeld aan een kledingsite)
sligro heeft goede kwaliteit dat ik weet, echter niet goedkoop zonder aanbiedingWaar is het goedkoop om mager rund, steak en tonijn steak in te kopen? Sligro? Makro? MM? Via internet? Of andere tips?
Wat weet jij nou weer van anabolica? :sEindelijk weer fatsoenlijk eten/slapen is ook vrij anabool
Ik wil nog steeds met je trouwen [emoji4]Potverdomme
9/11 is ook gedaan door de amerikaanse overheid zelf?
Jaa moeten we ff plannen schatje

+1 maar ik ga niet ontkennen dat whey handig is als ik direct na m'n workout nog een uur in de auto naar het werk moet zitten (in b4 bakje kip met rijst in de file eten)Wie neemt er dan ook whey .. prop mezelf liever vol met eten
Niet te vergeten dat BnF in december 2014 zelf had getest en toegegeven dat hun % niet correct was...weinig zin om er op te reageren, zo'n mensen willen toch maar horen wat ze willenPotverdomme
9/11 is ook gedaan door de amerikaanse overheid zelf?

Daar kan ik me dan een beetje in vinden maar vind zelf dat de meeste hier beter vast voedsel kunnen gaan eten dan al die supplementen :-)+1 maar ik ga niet ontkennen dat whey handig is als ik direct na m'n workout nog een uur in de auto naar het werk moet zitten (in b4 bakje kip met rijst in de file eten)
Ik eet liever ook vast dan ik veel kcal weg drink, als ik m'n vriendin hoor van op haar werk krijg je op latere leeftijd al genoeg van die papjes als je gezondheid geen vast voedsel toelaatDaar kan ik me dan een beetje in vinden maar vind zelf dat de meeste hier beter vast voedsel kunnen gaan eten dan al die supplementen :-)
Maar met m'n ploegen is het vooral uit gemakzucht handig
(dubbel betaald dus on-topic
)Daar kan ik me dan een beetje in vinden maar vind zelf dat de meeste hier beter vast voedsel kunnen gaan eten dan al die supplementen :-)
ik zou ook geen fl**ker door mn keel krijgen al had ik het graagGebruik sinds een paar dagen whey + oats + melk als ontbijt drank, omdat ik geen fl**ker door m'n keel krijg sochtends. Is wel handig dus.