XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #108.369
Much ignorance:

https://www.facebook.com/leroy.lionell/posts/923697201084285?fref=nf

Ik wil jullie een verhaaltje vertellen over.... de ILLUMINATI van de whey.
Oke dat is misschien wat overdreven... Laten we het op de politieke spelletjes van de supplementen indrustrie houden...

Er was eens.... een bedrijf.. laten we het Body en fitshop noemen. En iedereen in het land kocht bij Body en fitshop. Want ze hadden de goedkoopste supplementen van het land.

Vele bedrijven en fabrikanten stonden op het punt failliet te gaan. Er was niet tegen B&F op te concurreren.

Iedereen vroeg zich af hoe het mogelijk was. En iedereen hoopte dat ze gewoon troep verkochten zoals iedereen hun klanten wijs maakten om hun eigen whey te verkopen.

Dus bedachten ze een list.... een list die toevallig uit verschillende hoeken individueel al bedacht werd. Maar tot een uitting kwam op het mooie invloedrijke forum DUTCHBODYBUILDING. (dat gesponsord is door hoofdsponsor XXL nutrition. Een aantal leden van dit forum organiseerde zogenaamd een onafhankelijke test. Tussen de whey van XXL en B&F. Een test die voor een consument absoluut onbetaalbaar is. Zij claimde geld uit donaties te hebben gebruikt bij een onpartijdig lab.... en je raad het al heh...

B&F whey was SLECHT! en XXL is GOED!...

Het hele land stond in rep en roer... want hun favoriete supplementen dealer had gelogen. En vele mensen wilde er niks meer mee te maken hebben. B&F stond met hun mond vol tanden want dit waren tenslotte onafhankelijke testen. Elke test vanuit hunzelf of hun fabrikant zal afgestempeld worden als zelf gefinancieerd en dus onbetrouwbaar.

De anderen supplementen boeren in het land stonden weer in volle bloei... en dus proefde dit naar meer...

Er kwam een website genaamd supplementenlabtest.com
Wauw!! een mooie naam zonder gezichten... waar vele supplementen volledig onafhankelijk getest worden en waar donaties gewerfd kunnen worden voor deze tests...

De supplementen industrie was gered... niemand geloofd in jesuz christus maar iedereen geloofd in een echt testlab... EN ZE LEEFDE NOG LANG EN GELUKKIG?

(Zo nu en dan zie ik ineens weer van die duimpjes voorbij schieten met B&F caseine SLECHT.. XXL night GOED..

Nu zag ik ook dat het grote merk MUSCLEPHARM ook slecht getest was... ondanks dat de enige echte Arnold Schwarzenegger zijn naam hier aan verleent... zoo zoo het lijkt er dus op dat het niet alleen maar om B&F gaat... of.... is B&F de grootste verkoper in Nederland en Belgie van MUSCLEPHARM? ze bieden het wel verdomd veel aan heh....

Deze mooie supplementenlabtest website. Waar ik toevallig zelf ook ooit de opdracht voor heb gekregen om te maken met de hier door mij gesuggereerde intentie. Zelfs hun logo zou het zelfde zijn geworden.. mooi mooi... maar deze site claimt onafhankelijk te zijn.... en het is ook totaal niet duidelijk wie hier achter zit....)

Nu maken ze nog een opvallend foutje... het zogenaamde onafhankelijke testlab... word genoemd op de anonieme website van de supplemententesters... NUTRICONTROL? Dat ziet er professioneel uit... dan kijk je bij PARTNERS... en dan zien we als enige partner... NutriControl and Fonterra Partnership. "a dairy producer, for the quality control of Fonterra's raw materials, process samples and end products in Heerenveen." Hey Heerenveen daar kom B&F ook vandaan...
"At the beginning of 2015, Fonterra opened a new site in Heerenveen, where it produces Whey Protein Concentrate (WPC), Whey Protein Isolate (WPI) and Lactose. Fonterra has implemented an intensive quality control programme for this facility, and has contracted NutriControl to conduct the analysis of raw materials, process samples and end products."
Hey ze produceren Whey... maar B&F haalt dit niet bij hun vandaan dus... hey ze zijn concurrenten? ONAFHANKELIJK HMM??

Ik vind het onbegrijpelijk dat B&Fshop sportief blijft... en claimt hun producten aan te scherpen. Ik heb zelf bij een supplementen fabrikant gewerkt en als je wat wilt vinden, valt er altijd wat te vinden. B&F is er duidelijk ingeluisd... en iedereen bijt!
B&Fshop heeft nu zelfs een whey uitgebracht van onder het veelal geprijsde VOLAC label. Deze kunnen ze echt niet zogenaamd de test laten failen. En er is dus ook echt geen rede om niet bij B&F te kopen. Respect voor het shoppie waar ik altijd al koop... omdat ik voor mezelf kan denken en omdat ik graag voordelig uit wil zijn! supplementen mafia please dont kill me... vrienden en kennissen met eigen supp labels.. dont hate me...

• #108.370
Potverdomme :roflol:
9/11 is ook gedaan door de amerikaanse overheid zelf?

• #108.371
Wie neemt er dan ook whey .. prop mezelf liever vol met eten

• #108.374
Wie neemt er dan ook whey .. prop mezelf liever vol met eten
+1 maar ik ga niet ontkennen dat whey handig is als ik direct na m'n workout nog een uur in de auto naar het werk moet zitten (in b4 bakje kip met rijst in de file eten)

• Like
Waarderingen: vntl
  • #108.375
Potverdomme :roflol:
9/11 is ook gedaan door de amerikaanse overheid zelf?
Niet te vergeten dat BnF in december 2014 zelf had getest en toegegeven dat hun % niet correct was...weinig zin om er op te reageren, zo'n mensen willen toch maar horen wat ze willen :o

• #108.376
+1 maar ik ga niet ontkennen dat whey handig is als ik direct na m'n workout nog een uur in de auto naar het werk moet zitten (in b4 bakje kip met rijst in de file eten)
Daar kan ik me dan een beetje in vinden maar vind zelf dat de meeste hier beter vast voedsel kunnen gaan eten dan al die supplementen :-)

• #108.377
On topic .. het is vrijdag bijna weekend :D

• #108.378
Daar kan ik me dan een beetje in vinden maar vind zelf dat de meeste hier beter vast voedsel kunnen gaan eten dan al die supplementen :-)
Ik eet liever ook vast dan ik veel kcal weg drink, als ik m'n vriendin hoor van op haar werk krijg je op latere leeftijd al genoeg van die papjes als je gezondheid geen vast voedsel toelaat :o Maar met m'n ploegen is het vooral uit gemakzucht handig

Weekend, wat is dat? Ik moet werken dit weekend :mad: (dubbel betaald dus on-topic :banana:)

• Like
Waarderingen: vntl
  • #108.379

Gebruik sinds een paar dagen whey + oats + melk als ontbijt drank, omdat ik geen fl**ker door m'n keel krijg sochtends. Is wel handig dus.

Terug
Naar boven