Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
ik zou ook geen fl**ker door mn keel krijgen al had ik het graag
Ik verwachte deze reactie, de vraag was alleen van wie.
Goedzo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou ook geen fl**ker door mn keel krijgen al had ik het graag
Daar kan ik me dan een beetje in vinden maar vind zelf dat de meeste hier beter vast voedsel kunnen gaan eten dan al die supplementen :-)
Ik eet gewoon eten na het trainen en in de ochtend ook gewoon normale eiwitten is volgens mij de grootste onzin dat je 'snelle' eiwitten nodig hebt na het trainen en in de ochtend.het probleem zit hem vooral in het vinden van de noodzakelijke snelle eiwitten die je s'ochtends en na je training moet hebben. Die vind je niet in voeding
okayhet probleem zit hem vooral in het vinden van de noodzakelijke snelle eiwitten die je s'ochtends en na je training moet hebben. Die vind je niet in voeding
het probleem zit hem vooral in het vinden van de noodzakelijke snelle eiwitten die je s'ochtends en na je training moet hebben. Die vind je niet in voeding
als je trage eiwitten pakt worden je spieren ook traag:s
noodzakelijke snelle eiwitten
alsof je spieren afsterven in de ochtend
:s
noodzakelijke snelle eiwitten
alsof je spieren afsterven in de ochtend
het probleem zit hem vooral in het vinden van de noodzakelijke snelle eiwitten die je s'ochtends en na je training moet hebben. Die vind je niet in voeding

wat 100x100na 100x100kg squats voelde het wel letterlijk alsof mn spieren afgestorven waren![]()
na 100x100kg squats voelde het wel letterlijk alsof mn spieren afgestorven waren![]()
Wil ik ook nog een keer doen.
Misschien 100x100 squat bench deadlift in 1 dag doen voor ekte gains
jij bent para G100x100 deadlifts na 100x100 squats
jij bent para G