Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Uiteraard

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uiteraard

Moet natuurlijk hard zijn als een eckte software engineer reageert op je stuk wanneer je zelf een communication en multimedia design opleiding hebt gevolgd en daardoor nul verstand van software ontwikkeling hebt (maar er kennelijk wel graag over wilt schrijven). Broscience kent geen grenzen.Precies dezelfde sleeve ook.
2 good 2 b trueWie gebruikt er nog java it's old and shitty. Ik ben bezig met Python en daarna wellicht PHP[Link niet meer beschikbaar]
Hierop netjes gereageerd over hoe die op alle fronten de plank volledig misslaat, verwijdert ie na een paar uur uiteindelijk m'n reactieMoet natuurlijk hard zijn als een eckte software engineer reageert op je stuk wanneer je zelf een communication en multimedia design opleiding hebt gevolgd en daardoor nul verstand van software ontwikkeling hebt (maar er kennelijk wel graag over wilt schrijven). Broscience kent geen grenzen.
[/nerd]
Het gaat over JavaScript, geen Java. Java is trouwens alles behalve old and shitty? Python is notabene ouder.Wie gebruikt er nog java it's old and shitty. Ik ben bezig met Python en daarna wellicht PHP
My bad ;D ben nog redelijk nieuw betreft scripting / programmeren. Buddy vertelde me dat het niet waard meer is om java/javascript te leren. [emoji4] Ben je overig de applicatie kant op gegaan of meer de cyber security kant? Sinds als ik het goed hebt beide taalkennis vereist.Het gaat over JavaScript, geen Java. Java is trouwens alles behalve old and shitty? Python is notabene ouder.
Waar blijft de rel?
Die dude verward de gym met een catwalk zeker
Je buddy heeft er weinig kaas van gegeten.My bad ;D ben nog redelijk nieuw betreft scripting / programmeren. Buddy vertelde me dat het niet waard meer is om java/javascript te leren. [emoji4] Ben je overig de applicatie kant op gegaan of meer de cyber security kant? Sinds als ik het goed hebt beide taalkennis vereist.