- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
*zucht*Je buddy heeft er weinig kaas van gegeten.
Back-end werk vooral. Requirements Engineering, database architectuur en de ontwikkeling ansich.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*zucht*Je buddy heeft er weinig kaas van gegeten.
Back-end werk vooral. Requirements Engineering, database architectuur en de ontwikkeling ansich.
Ohh nice[emoji16] , en dan maar te realiseren dat ik net pas bezig met If, elif , else in python " cry in a corner"Je buddy heeft er weinig kaas van gegeten.
Probably niemand verbaasd dat hij fake is

Zo begon ik ook in 2009.Ohh nice[emoji16] , en dan maar te realiseren dat ik net pas bezig met If, elif , else in python " cry in a corner"

Ohh nee ... nie de piemol[emoji4]
Ken ik niet.. de enigste begeleider die ik nodig heb is de handleiding voor jou kontje
#nohomoKen ik niet.. de enigste begeleider die ik nodig heb is de handleiding voor jou kontje
PHP is trouwens totally worth it, is enorm veel werk in.Ohh nice[emoji16] , en dan maar te realiseren dat ik net pas bezig met If, elif , else in python " cry in a corner"

fixed
een veel te zelfverzekerde rare gast die 2 meiden in de gym probeerde te versieren en later bij mij stoer probeerde te doen.
die overduidelijk kuurde, 10 maanden traint, 78kg weegt bij 2.02M en vroeg of bench nou alleen techniek is of ook kracht.
traint normaal ook bij de tokkie basic fit van de omgeving.
beter blijft ie daar.
ohh en hij vroeg of zyzz mijn inspiratie was![]()

PHP is trouwens totally worth it, is enorm veel werk in.
kuren om 78 te wegen terwijl je bijna even lang bent als de eiffeltoreneen veel te zelfverzekerde rare gast die 2 meiden in de gym probeerde te versieren en later bij mij stoer probeerde te doen.
die overduidelijk kuurde, 10 maanden traint, 78kg weegt bij 2.02M en vroeg of bench nou alleen techniek is of ook kracht.
traint normaal ook bij de tokkie basic fit van de omgeving.
beter blijft ie daar.
ohh en hij vroeg of zyzz mijn inspiratie was![]()

vergelijken met de eiffeltoren lijkt me niet echt eerlijk
die heeft een bmi van bijna 70 op 0% bodyfat, dat is voor de meeste mensen niet haalbaar