Als je niet om massa geeft dan wel.Volgens een trainingsmaatje word ik een beest als ik pl combineer met mma
Durf er alleen nog niet heen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je niet om massa geeft dan wel.Volgens een trainingsmaatje word ik een beest als ik pl combineer met mma
En laat is een foto van je zien dan meneer de beest ^^Volgens een trainingsmaatje word ik een beest als ik pl combineer met mma
Volgens een trainingsmaatje word ik een beest als ik pl combineer met mma
`
`
ook plers die dit doen? en valt het goed te combineren?
Was tavi niet net gestopt met sandra te naaien toen ze weg is gegaan?Sandra prikker is daar toch heen gegaan nadat ze genaaid werd door die tavi?

haal @Steensteen maar weer weg. Die traint niet.

Op een handjevol mensen na is het gros van vechtsporters maar een primitief volkje.
Op een handjevol mensen na is het gros van vechtsporters maar een primitief volkje.
Ma da's gewoon mijn mening en die magk hebbe, da vin ik gwon!

ben er 2 jaar geleden mee gekapt toen ik nog als een bodydildoer trainde, dat was trouwens al kut met 1/2x in de week squatten dus ik denk dat het nu helemaal kut zou zijn. zou het echt niet aanraden als je serieus bent met powerliften
Werd je gains belemmert door je vechtsport?. Sinds na veel verhalen gehoord hebben zeggen ze dat bodybuilding en een andere intensieve sport niet goed samen gaan :sadface:ben er 2 jaar geleden mee gekapt toen ik nog als een bodydildoer trainde, dat was trouwens al kut met 1/2x in de week squatten dus ik denk dat het nu helemaal kut zou zijn.
Mijn darmkanaal is tenminste op peil met dat van geëvolueerde mensen.
"Roken is niet slecht, mijn opa is 90 geworden en die rookte vanaf zijn 14e"