MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #109.342
Damn krijg instant hoogtevrees van deze kerel

[Link niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: REJ
  • #109.343
- Lekker uitslapen
- Kei bezweet en rood aan je cardio bezig zijn en dan een goedkeurend knikje krijgen van een oudere man die toevallig langs het raam passeert. Och, heeft die kerel toch ook een leuke ochtend gehad...
- Uit de kleedkamer van de fitness komen en aangestaard worden waarna de eigenaars zeggen dat ze je nog bijna niet herkend hadden zonder sportkleding. Whaa looking good today...
- Op de weg naar buiten aangesproken worden door een onbekende vrouw met de vraag welke sport je wel niet doet, want die benen kunnen niet enkel van te fitnessen komen. Haha, thank you squats!
- De knoop doorgehakt om deel te nemen aan een screening voor een nieuwe jobuitdaging. Klaar voor een nieuw hoofdstuk! Zojuist mijn cv doorgestuurd en de directie laten weten dat we hier aan mee gaan doen...
- Naar de kine mogen, al besef ik dat ik het zo meteen als ik daar weer op de behandeltafel lig, waarschijnlijk niet zo leuk ga vinden...
- De dag is nog maar halverwege... Hoeveel beter kan hij nog worden..

Ik voelde me vandaag heel zeker over mezelf zonder reden, en ik kan redelijk goed lopen in mijn nieuwe, hooghakkige schoenen, en ik dronk koffie met een schát van een jongen, en ik moest op hakken staan in een volle bus en viel niet om, en drummen ging goed, en mijn beste vriend komt morgen even langs uit Noorwegen, en ik heb dinsdag een date met 's werelds geweldigste jongen. WIN.

• #109.344
Was er ook niet zo'n rus die dat ook deed en die ze later van de stoep hebben moeten schrapen?

• #109.347
Ik voelde me vandaag heel zeker over mezelf zonder reden, en ik kan redelijk goed lopen in mijn nieuwe, hooghakkige schoenen, en ik dronk koffie met een schát van een jongen, en ik moest op hakken staan in een volle bus en viel niet om, en drummen ging goed, en mijn beste vriend komt morgen even langs uit Noorwegen, en ik heb dinsdag een date met 's werelds geweldigste jongen. WIN.

Haha wie was dat ook alweer? XD

• #109.348
@Rilakkuma ?

edit: Waarom pakt hij sommige mensen niet bij automatisch aanvullen van username?

• #109.349
Iemand anders ook bekent met de ShredZ bedrijf? Ook wel genaamd ScamZ, zielige figuren

• #109.350
  • #109.360
Volgens een trainingsmaatje word ik een beest als ik pl combineer met mma :punch:

Durf er alleen nog niet heen :(

Terug
Naar boven