Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #109.501
lekker brootje zwarma

• #109.506
Vandaag is zo'n maandag waar echt alles goed gaat, heerlijk!
Vanavond nog een goeie train en dan is het de beste maandag sinds tijden.

#gelukkig #ikvindhelemaalmooi

• #109.507
Dude claimt natty op 19 jaar met 150kg bench 250 kg deadlift en 230kg squat, en dat op 7% body fat . Kan dit überhaupt ?[emoji23] zoja dan mag ik wel eff wat harder gaan trainen

• #109.508
  • #109.511
Ik train gewoon natural. Het is wel frustrerend dat iedereen in mijn omgeving zegt dat ik grote armspieren heb, terwijl ik ze zelf als latjes zie. Het moet gewoon steeds groter maar ik loop zo langzamerhand wel tegen een barrière van mijn lichaam aan. Maar kuren, nee. Dat is het me niet waard. Bodybuilding of "Armbuilding" (wat wellicht een betere term is voor wat ik doe) is maar een kleine hobby voor mij. Ik gebruik sinds kort wel creatine en dat vind ik al badass.

• #109.512
Ik train gewoon natural. Het is wel frustrerend dat iedereen in mijn omgeving zegt dat ik grote armspieren heb, terwijl ik ze zelf als latjes zie. Het moet gewoon steeds groter maar ik loop zo langzamerhand wel tegen een barrière van mijn lichaam aan. Maar kuren, nee. Dat is het me niet waard. Bodybuilding of "Armbuilding" (wat wellicht een betere term is voor wat ik doe) is maar een kleine hobby voor mij. Ik gebruik sinds kort wel creatine en dat vind ik al badass.
Had een post van mij kunnen zijn Trench

• #109.516
Twee gasten die me complimenten kwamen geven voor m'n 170kg deadlifts. :)
Altijd tof om respect van mensen te krijgen.

• #109.517
95kg 7% is die sws niet natty.

tenzij die fking 2 meter 5 is ofzo.
Ik had al zo vermoeden, de low vp year around, kracht gains + vedi vici vidi of iets dergelijks op ze chest net zoals zyzz. Maakt het plaatje wel compleet .

En nee hij is gewoon 1.88 - 1.92 mtr

• #109.519
Ik wordt sterk: 100k deadlift 1rm

• #109.520
Nice man, next challenge 200kg?:)
Heb al eens 190kg 1rep gehaald, dus 200kg is next challenge ja!
Wanneer is even de vraag, ook omdat ik vol in m'n cut zit (vetmassa moet nu echt verdwijnen).
Nu ook UB/LB schema aan het volgen, dus hoop hem van de zomer aan te tikken. :)
Doel is ook om Squat naar 200 1 rep te halen.

Terug
Naar boven