Ik meng me toch maar even in de discussie. Ondanks dat ik denk dat je een enorme trol bent Bregje, kan ik dit niet meer aanzien.
Als je een beetje om je heen gekeken had op dit forum had je genoeg informatie bij elkaar kunnen sprokkelen. Anavar en Clen gaat je echt niet helpen tegen je peespijn. Wellicht heb je je peesjes overbelast en blijf je ze overbelasten, met als resultaat dat dit pijn oplevert. Pezen zijn heel gevoelig en herstellen erg langzaam.
Bij sommige mensen duurt het wel jaren, en komt het zo weer terug wanneer je het overbelast.
Als je bijvoorbeeld Anavar gaat gebruiken krijg je meer kracht.. Hetgeen betekent dat je NOG meer druk uitoefent op je pezen omdat je je sterker voelt/ omdat je sterker bent. Met als resultaat dat je pezen nog veel meer pijn gaan doen.
Ik vind het overigens wel jammer dat je moet strooien met je Masters. Je kunt nog zo slim zijn, vaak ontbreekt het die mensen op sociaal vlak of logisch verstand. Zo heeft iedereen zijn voor- en nadelen.
Je bent niet perse slimmer dan een ander toevallig omdat je masters hebt behaald. Sommige mensen kiezen er voor om een andere weg te bewandelen. En als je daadwerkelijk zo slim zou zijn, omdat je al die masters hebt behaald, had je toch niet hoeven strooien met die informatie. Je weet dan toch zelf wel hoe het zit? Whats the use om dat maar als argument te gebruiken in een discussie, daarmee kom je echt niet slimmer over hoor.
Je stelt dat je niet normale antwoorden krijgt enzovoorts, maar als jij even je slimme masterhersenen gebruikt kun je misschien hieruit de conclusie trekken dat je vraag echt niet heel erg slim is, en dat het niet zo werkt als jij je voorstelt en dat het daarbij gewoon echt geen slim idee is om die middelen maar te pakken omdat je bepaalde dingen wilt verhelpen.
Anyways, ik denk ik geef je nog een serieuze reactie. Maar doe er mee wat je wilt hoor, ik kan me voorstellen dat jij met al je masters het beter weet.