- Waardering
- 18.834
ez katka cyka blyat u kan do it
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ez katka cyka blyat u kan do it
Al me trainingbuddys staan in de rij voor wanneer het upper day is, maar wanneer het legday is dan is iedereen nergens meer te vinden.
Alleen trainen is toch veel fijnerAl me trainingbuddys staan in de rij voor wanneer het upper day is, maar wanneer het legday is dan is iedereen nergens meer te vinden.
Ik kreeg er gister wel een traantje van hoor, arme meneer dat wou paardrijden[emoji22] [emoji24] Kijk bep, kijk bep.[emoji22]Geer en Goor zoeken een hobby
Geweldig programma. Je krijgt er een brok in je keel van, maar je buldert ook van het lachen![]()

Was indd een ontroerend moment. Tis bizar hoeveel 'shit' sommige ouderen hebben meegemaaktIk kreeg er gister wel een traantje van hoor, arme meneer dat wou paardrijden[emoji22] [emoji24] Kijk bep, kijk bep.[emoji22]
gekke sheikow
Rofl that feeling, mijn moeder zei ook een keertje toen ik echt aan de eind van me bulk zat dat ik fatsig werd. Qq ripMijn moeder zei dat ze kon zien dat ik al 2 weken niet gesport heb. Rip
Nu vakantie dus vanaf volgende week maar weer oppakken.
Edit
Kut dit moest in verpest topic
Oef stouterd, dikke Tren kutje hoor hihi[emoji4]http://www.dumpert.nl/mediabase/6761693/49e70ff7/trots_op_hun_medaille.html
Beachvolleybal blijft een fascinerende sport!
Je kan lekker inzoomen op de foto hihi