- Waardering
- 18.834
Ook nog semi gepauzeerd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook nog semi gepauzeerd

Je hebt wel die echte powerlifterlook.
netjes
kan technisch wel wat beter en moet op wedstrijd iets dieper
Ja man dat zie ik idd ik doe em zowat paused haha 250 ging wel ineens volgens mij met stretch. Wat bedoel je met heupen openen precies?Lekkerste deadlift sessie in tijden. Nice
heupen iets meer openen en in 1 tempo blijven zakken onderin niet vertragen maar juist gebruik maken van de stretch reflex
Ja man dat zie ik idd ik doe em zowat paused haha 250 ging wel ineens volgens mij met stretch. Wat bedoel je met heupen openen precies?
Bedankt zal het implementeren dat doe ik eigenlijk helemaal nietknieen naar buiten en druk meer op de zijkant van je voet
Meer gewicht watje[emoji4]
boh respect zyzz !!Zag juist een filmpje van zyzz op facebook, vroeger was ik altijd Jelly op zijn aesthetics, nu vind ik dat het een beetje een ecto geworden is
Want die 2 waren wel natty?Vindt het nu maar een dikke facker, heb ooit eens gelezen op bodybuilding.com dat hij alleen foto's toonde wanneer hij gepakt had.
Wanneer zijn spul uitgewerkt was hoorde hij niet eens tot de +40 cm arm crew. Als hij dan nog sterft door aas wil ik niet weten wat hij er aan uitgegeven heeft.
Het ergste vind ik nog dat zijn broer chestbrah en die andere mediageile homo's van zijn crew nog blijven aas gebruiken na zijn dood, in de hoop dat zij de nieuwe zyzz worden.
Nee hoor dan mirin ik liever op Arnold en Franco.

Gister flinke cheatmeal gehad, 2 pizza's en kapsalon, rest in peace abs.. voor de komende 3 weken maar weer geen cheatmeal [emoji22]
Vandaag dus dan maar low in kcal zitten zodat ik me niet als een opgeblazen ballon voel[emoji24]
Jij ben gwn gegroeidZag juist een filmpje van zyzz op facebook, vroeger was ik altijd Jelly op zijn aesthetics, nu vind ik dat het een beetje een ecto geworden is
dan wordt alles kleiner