AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #109.723
ik vind het wel intimiderend dat alles in hoofdletters is

• #109.724
hoef me iig geen zorgen te maken dat je in mijn klasse lift :roflol:

• #109.727
  • #109.728
Lekkerste deadlift sessie in tijden. Nice

heupen iets meer openen en in 1 tempo blijven zakken onderin niet vertragen maar juist gebruik maken van de stretch reflex
Ja man dat zie ik idd ik doe em zowat paused haha 250 ging wel ineens volgens mij met stretch. Wat bedoel je met heupen openen precies?

• #109.729
  • #109.731
Spread the floor noemen ze dat ja

• #109.735

Vindt het nu maar een dikke facker, heb ooit eens gelezen op bodybuilding.com dat hij alleen foto's toonde wanneer hij gepakt had.
Wanneer zijn spul uitgewerkt was hoorde hij niet eens tot de +40 cm arm crew. Als hij dan nog sterft door aas wil ik niet weten wat hij er aan uitgegeven heeft.

Het ergste vind ik nog dat zijn broer chestbrah en die andere mediageile homo's van zijn crew nog blijven aas gebruiken na zijn dood, in de hoop dat zij de nieuwe zyzz worden.

Nee hoor dan mirin ik liever op Arnold en Franco.

Laatst bewerkt:
  • #109.736
Vindt het nu maar een dikke facker, heb ooit eens gelezen op bodybuilding.com dat hij alleen foto's toonde wanneer hij gepakt had.
Wanneer zijn spul uitgewerkt was hoorde hij niet eens tot de +40 cm arm crew. Als hij dan nog sterft door aas wil ik niet weten wat hij er aan uitgegeven heeft.

Het ergste vind ik nog dat zijn broer chestbrah en die andere mediageile homo's van zijn crew nog blijven aas gebruiken na zijn dood, in de hoop dat zij de nieuwe zyzz worden.

Nee hoor dan mirin ik liever op Arnold en Franco.
Want die 2 waren wel natty?

• #109.738
Gister flinke cheatmeal gehad, 2 pizza's en kapsalon, rest in peace abs.. voor de komende 3 weken maar weer geen cheatmeal [emoji22]
Vandaag dus dan maar low in kcal zitten zodat ik me niet als een opgeblazen ballon voel[emoji24]

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #109.739
Terug
Naar boven