- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Yes you can call me daddy, babe'M'n sloebertje op het werk die met puppyoogjes vraagt of ik z'n papa wil worden![]()

Jij bent gewoon jaloers op de liefde tussen een volwassen man en een 12-jarig jongetje

ik ben 12 en wat is liefdeJij bent gewoon jaloers op de liefde tussen een volwassen man en een 12-jarig jongetje![]()
Kun je nagaan, dat verkiest ze dan boven jou.ex vertelde dat ze vandaag blind date had gehad met iemand van haar vriendin zei dat die echt goed bij haar paste.
een crossfitter die stoer deed dat hij 140kg kon deadliften, haar uit ging leggen hoe je moet kuren en niet geloofde dat zij 110kg deadlift.
![]()
Haha nice burn.
Puurder en minder gecompliceerd dan wanneer je volwassen bent

Renaat denkt dat we cercle zijn. Jongens tochAls Club Brugge zondag kampioen speelt, dan verwacht de stad minstens 60.000 toeschouwers die op maandag hun helden toejuichen. In tegenstelling tot AA Gent vorig jaar zal dat in Brugge niet vanop bootjes op de reien gebeuren. "Dat wordt al overal gedaan", menen ze bij Club en de stad. Dus leggen de spelers straks met blauwe fietsen een parcours af. "Zoals in de Ronde van Vlaanderen."

Jullie zijn kk dom pakken alles letterlijk tuurlijk gaan er supps zijn die werken maar bedoel groten deels.