- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
"This is my gear for the day"
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
]
Ik geef hem nog max 5 jaar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"This is my gear for the day"
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
]
zou het op dbb ook werken?
Password: ********
wow ja zeg het werkt
Tis niet echt hacken als je letterlijk je wachtwoord geeft.![]()
doet me denken aan die goeie ouwe roenskeep tijden, ooit iemand met full sara zo gehacked:$
Hacken heeft meerdere definities, iemand voor de gek houden om zijn wachtwoord te krijgen om vervolgens zonder dat hij dat wilt dat te veranderen en zijn account te cleanen is wel degelijk hacken.Tis niet echt hacken als je letterlijk je wachtwoord geeft.
![]()
doet me denken aan die goeie ouwe roenskeep tijden, ooit iemand met full sara zo gehacked:$

Hacken heeft meerdere definities, iemand voor de gek houden om zijn wachtwoord te krijgen om vervolgens zonder dat hij dat wilt dat te veranderen en zijn account te cleanen is wel degelijk hacken.
Lolled.
Broertje had ook eens op RS zijn wachtwoord gegeven want hij zou gratis member worden![]()
Ik: Selling spinach roll 500k
Vriend van me verderop: Buying spinach roll 1m
![]()
We don't make mistakes, just happy little accidents.” ― Bob Ross
Mijn dag weer goed door stoere squatrek mensen die over Nederlands gaan praten. Wahed kopper.

Breek je nek slap hondje. 100 100 100 op je wahed kopper.Je had allang bewezen aan me dat je een kansloos mannetje bent hoor, ventje. Hoef je me echt niet heel DBB voor te stalken![]()
Mijn dag weer goed door stoere squatrek mensen die over Nederlands gaan praten. Wahed kopper.